Gefeliciteerd! 🥳quote:Op dinsdag 31 december 2019 05:43 schreef Pizzapuntje het volgende:
He dat is echt heel kut gewoonmezelf87
Hier drukke dagen gehad, gister jarig geweest, was druk en was daarna echt heel moe maar het was wel leuk.
Wel hele ongezonde dagen gehad dus vanavond gewoon even koken, want ook al ovensnacks enzo vanavond.
Ik heb mijn date verteld dat er voor mij niet meer dan vriendschap in zit. Vond ze niet leuk maarja tis niet anders. Verder is m'n ex, waarmee ik nu gewoon vriendinnen ben dus heel het weekend geweest en is er lichamelijk contact geweest... We hebben het besproken en het is voor nu zo goed, maar het moet geen standaard iets worden omdat we onze vriendschap niet willen verpesten, juist omdat het nu zo goed gaat.
Lieve mensen hier, ik wens jullie alvast een heel fijn oud op nieuw, en dat het maar een mooi, gezond en gelukkig 2020 voor jullie mag worden
Als je een Android hebt, is er een goede kans dat de backup naar Google Photos stiekem aan stond...quote:
Apple heeft toch ook wel zoiets lijkt mij? Die doen toch al niet aan privacyquote:Op dinsdag 31 december 2019 10:00 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als je een Android hebt, is er een goede kans dat de backup naar Google Photos stiekem aan stond...
Ja, ik denk dat de maatschappij anders was, zonder bv al die social media. In mijn beleving was er vroeger meer respect voor elkaar en was het minder "ikke ikke ikke". Er werd wat op elkaar gelet, sociale controle. En we hadden geen social media met filters om alles nog mooier te laten lijken. We houden onszelf voor de gek.quote:Op maandag 30 december 2019 15:59 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Was de maatschappij vroeger echt wel anders? Ook toen werkte men keihard (soms veel harder en zwaarder dan nu). Ook toen waren er verwachtingen waar je aan moest voldoen. Ik denk eerder dat men vroegah veel meer zelf medicatie toepaste (alcohol).
Wat wel anders is, is dat we mogelijk teveel van ons zelf verwachten. En nog erger dat we altijd maar gelukkig willen zijn.
Ik heb één keer een psycholoog gehad die me zel even gelukkig zou maken met een beetje mindfulness etc.. Totaal verkeerde insteek, je moet leren omgaan met je verdriet, angst en andere klachten. Waarbij medicatie soms enorm kan helpen om die klachten wel lichter te maken overigens.
Jemig wat klote... Gelukkig geen paniek. Maar wat waardeloos zeg... al je foto's enzo kwijtquote:Op maandag 30 december 2019 18:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wat een dag.... vandaag gaan winkelen met mn zus, is mn telefoon gejat... alles stond daarop. Goede nieuws is dat ik geen paniekaanval heb gehad, slechte nieuws is dat ik alles kwijt ben... lekkere afsluiter van een toch al kutjaar.
quote:
Daarom is er fok!quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Android.![]()
Verder ff kut.. ging van oud en nieuw met de familie naar oud en nieuw met mn zus en zwager naar alleen op de bank... dr is zoveel mist dat t niet veilig is om mijn kant op te komen.. baal dr van.
Hier was het de hele dag mistig en nu ineens niks meer...quote:Op dinsdag 31 december 2019 16:53 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Android.![]()
Verder ff kut.. ging van oud en nieuw met de familie naar oud en nieuw met mn zus en zwager naar alleen op de bank... dr is zoveel mist dat t niet veilig is om mijn kant op te komen.. baal dr van.
om 12 uur, kun je hier veel, maar niet slapen.. dat is al sinds 20:00 onmogelijk.. Lijkt wel een oorlogsgebied hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:40 schreef Nijna het volgende:
Hier in Drenthe is het enorm mistig, gelukkig lekker thuis, ik kijk enorm uit naar mn bed. Laat het maar 12 uur zijn dan kunnen we gaan pitten.
Denk aan de mooie dingen van de afgelopen 10 jaar. Een decennium komt op zijn einde.quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Die paniekaanval die gister niet kwam... die kwam toch... nu! Veel spanning in mn lijf opgebouwd en zit te vechten tegen de slaap dus toen kwam t eruit. Ik wil zo ook lkkr slapen.
Ik wou dat ik dat ook kon. Kan pas vanaf 2u de deur uit, ongeveer 3 a 4 km op de fiets naar huis.quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:10 schreef Pizzapuntje het volgende:
Gelukkig Nieuwjaar lieve mensen
Nu lekker m'n bed in hahaha.
Waar woon je? Ik in Den Haag. Geen doen hierquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:46 schreef Burner82 het volgende:
[..]
om 12 uur, kun je hier veel, maar niet slapen.. dat is al sinds 20:00 onmogelijk.. Lijkt wel een oorlogsgebied hier
Limburg hier. Nu veel siervuurwerk, rest van de dag waren de knallen...quote:Op woensdag 1 januari 2020 00:21 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Waar woon je? Ik in Den Haag. Geen doen hier
Welkomquote:Op woensdag 1 januari 2020 15:54 schreef Scrapyard het volgende:
Gelukkig nieuwjaar:)
Wil hier ook even gaan meepraten, want zit toch wel met mezelf in de knoop.
Korte samenvatting : altijd een mentaal gezonde man met veel vrienden. Niet de allergrootste flapuit die je zult tegenkomen, maar ik had altijd wel een praatje / grapje paraat en kon prima met deze of geen praten.
Rond 23e ging het een beetje mis : paniekaanvallen tijdens studie, die leidde weer tot sociale isolatie /terugtrekken, wat uiteindelijk zich als een olievlek uitbreidde naar een soort algehele sociale fobie.
In in 2016 (26e) met psych wel stappen gemaakt, waardoor ik ben afgestudeerd en ten minste wel aansluiting heb gevonden bij het normale leven (baan, huis, vrienden tot op zekere hoogte). Maar vooral na een periode zoals nu met veel sociale verplichtingen, merk ik toch dat ik niet meer de persoon ben die ik voor mijn 23e was.
Mentaal ervaar ik nog steeds vaak blokkades in het sociaal contact. Ik vind sociaal samenzijn met vrienden, familie etc. ook vaak spannend/ongemakkelijk. Met vrienden drink ik ook altijd stevig door, omdat ik me anders niet op mijn gemak voel. 2e kerstdag kwamen er een oom en tante eten die ik al jaren niet had gezien en die altijd een redelijk uitgesproken mening hebben. Normaal dacht ik : schijt aan, maar nu zit ik de hele avond mezelf toch ongemakkelijk te voelen en ben ik licht gespannen.
Ik praat ook niet zo makkelijk meer tegen/met mensen. Zowel bekenden als vreemden. Gisteren vierden we oud en nieuw bij een vriend die op 10 hoog woont. Op het vuurwerkmoment stappen we in de lift naar beneden, en twee etages later stapt een ouder echtpaar in. Normaal had ik dan altijd een leuk grapje/praatje klaar om het ijs te breken, maar nu sta ik met mijn bek vol tanden. Weet gewoon niet wat te zeggen. Sowieso vind ik 1 op 1 contact sindsdien best lastig. Ben altijd wat gespannen, van hoe ik het gesprek gaande ga houden enzo. Juist daardoor blokkeer ik, en na 10/20 zinnen over en weer is het van ''ehh, tja''. Ik merk ook dat ik een gespannen / ongemakkelijke lichaamshouding heb..
Hier wil ik in 2020 wel aan gaan werken, want het maakt het leven erg lastig en bovendien daten bijna onmogelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |