quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
de aankomende Adele vind ik haar mooiste denk ik.
Ik ook met die mogguh die je quote.. FOK! duurde gewoon te lang met het plaatsenquote:
Ik denk wel dat @wimderon daar speciaal zijn radio voor aanzet ja.quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zal @:wimderon zijn radio aanzetten?
Die zit al klaar voor Van Gerwen - Labanauskas genotquote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Goed goed, lekker vakantie nuquote:
Is dat die ex-keeper van Cambuur?quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een aankomen doet ze!quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
Het is natuurlijk wel een muzikaal dier. Ik weet zeker dat hij hiervan kan genieten.quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat @:wimderon daar speciaal zijn radio voor aanzet ja.
Oliebollen?quote:
Ja op een gegeven moment zit je vol hèquote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef Dagoduck het volgende:
De hele dag oliebollenproeven lijkt hem heerlijk. Maar na een uur is ie wel klaar.
heb meer met "Set fire to the Rain"quote:Op zondag 29 december 2019 12:01 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ga daar met weinig interesse naar kijken.quote:Op zondag 29 december 2019 12:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zit al klaar voor Van Gerwen - Labanauskas genot
Dit is niet echt. Doe de barcode er eens bij zodat we kunnen controleren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |