Als ze hetgeen wat in het nummer gebeurt in praktijk brengen vind ik het bestquote:Op zondag 29 december 2019 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is van Suzan en Freek, toch?
Ok lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.quote:Op zondag 29 december 2019 10:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ze blijven gewoon optreden en nieuw materiaal opnemen (dacht ik)
Je bedoelt Mina.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ok lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.
Blijf dat ook apart vinden bij Keith Caputo
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oidquote:
eens. ik ben vroegah wel een paar keer bij een concert van Life of agony geweest (was fantastisch), maar nu heb ik niet meer de behoefte om te gaan.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik, lijkt me apart. Z'n stem zal dan ook wel anders klinken.
Blijf dat ook apart vinden bij Keith Caputo
Dat hele albums staat vol macabere duetten.quote:
stond the one i love ook op zeker?quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oid![]()
![]()
![]()
Geen ideequote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
stond the one i love ook op zeker?
Of hij Hof Hoorneman ook een goede bank vindtquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat willen jullie aan God vragen?
Reden om je ouders te ontervenquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn ouders hadden een cd waar dit nummer op stond/staat. De cd had als ondertitel de mooiste liefdesliedjes oid![]()
![]()
![]()
waarom zou je iets vragen aan iets wat niet bestaat?quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niets. Als ik iets wil vragen aan een fictief persoon stuur ik wel een brief naar de Donald Duckquote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan dus niet zoveel met Nick Cave. Ik geloof dat dit mijn idee hierover wel bevestigt.quote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hele albums staat vol macabere duetten.
En met een liedje van een minuut of twintig waarin Nick Cave langzaam iedereen in o Malleys bar dood maakt.
Murder Ballads!
quote:Op zondag 29 december 2019 10:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niets. Als ik iets wil vragen aan een fictief persoon stuur ik wel een brief naar de Donald Duck
Wij gaan in april naar het optreden van Nick Cavequote:Op zondag 29 december 2019 10:04 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat hele albums staat vol macabere duetten.
En met een liedje van een minuut of twintig waarin Nick Cave langzaam iedereen in o Malleys bar dood maakt.
Murder Ballads!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |