Heb je gezien op welk nummer die staatquote:Op zondag 29 december 2019 08:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh god, overcome ook nog. Dat was dus m’n eerste singletje.
Boeing 737 dan?quote:Op zondag 29 december 2019 08:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je gezien op welk nummer die staat
In deze post kan ik me wel vinden.quote:
En Overcome is ook heul niet verbonden aan 9/11quote:
Is dat van belang? Blijft een kutnummerquote:Op zondag 29 december 2019 08:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit nou live of in de studio?
Mee eens, nadat de revival in 2009 z’n eindpunt bereikte zijn het slechts beperkte retrobands die nog rock spelen.quote:Op zondag 29 december 2019 08:26 schreef Eightyone het volgende:
Dit behoort zo'n beetje tot de laatste rock die écht als rock klinkt, die populair is geworden. Het is van midden jaren 00.
Tijd voor een comeback van dergelijk materiaal, lijkt me.
Goeiequote:Op zondag 29 december 2019 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze band live niet zo goed.
Of bands van lang geleden die nog bezig zijn.quote:Op zondag 29 december 2019 08:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mee eens, nadat de revival in 2009 z’n eindpunt bereikte zijn het slechts beperkte retrobands die nog rock spelen.
In de studio was het ook al niet veel helaasquote:Op zondag 29 december 2019 08:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind deze band live niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |