Er is sinds eind jaren 00 nogal wat af ge-oowoo-wood, ge-héé-hóód, enzovoort (zoek ook op 'millennial whoop'). Op een gegeven moment houd je het amper meer uit elkaar.quote:Op zondag 29 december 2019 07:41 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer heb ik volgens mij al een keer gehoord deze lijst
In dit geval is het meer dat Chris Martin en Dua Lipa in het nummer Homesick die riff uit Everglow gewoon hebben gebruiktquote:Op zondag 29 december 2019 07:47 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Er is sinds eind jaren 00 nogal wat af ge-oowoo-wood, ge-héé-hóód, enzovoort (zoek ook op 'millennial whoop'). Op een gegeven moment houd je het amper meer uit elkaar.
Ik dacht dat je het over dat Bastille-gedrocht had.quote:Op zondag 29 december 2019 07:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
In dit geval is het meer dat Chris Martin en Dua Lipa in het nummer Homesick die riff uit Everglow gewoon hebben gebruikt
Nee dat andere gedrochtquote:Op zondag 29 december 2019 07:53 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het over dat Bastille-gedrocht had.
Daar wonen ze niet...quote:Op zondag 29 december 2019 08:01 schreef F1gamer het volgende:
met die adressen van beroemde Britten is echt wel : Effe Apeldoorn bellen
T is redelijk, maar wel een paar enorme kutplatenquote:Op zondag 29 december 2019 08:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pik deze mee vanuit bed denk ik. Als het ruk is nog ff doezelen
Iets van Haal De Vaseline of zo...quote:Op zondag 29 december 2019 08:03 schreef TheVulture het volgende:
Wat staat er trouwens in hemelsnaam op 728
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |