DNA onbekend.quote:Op zondag 29 december 2019 07:27 schreef Ezio het volgende:
Vanwaar je obsessie met deze geestelijk gehandicapte man, TS?
fixedquote:Op zondag 29 december 2019 07:27 schreef Ezio het volgende:
Vanwaar je obsessie met deze man, geestelijk gehandicapte TS?
Niet alleen in het uitvinden van de stoel.quote:Op zondag 29 december 2019 08:49 schreef pferdfahrer het volgende:
Zo te zien lopen ze nog behoorlijk achter in Pakistan met het uitvinden van de stoel. Die dikke pad zn aderen slippen snel dicht op deze manier.
quote:Op zondag 29 december 2019 07:55 schreef Puk1234 het volgende:
Kan voortaan geen slotje op topics met die achterlijke Pakistaan.
Maharrapratnnsjukie Wtturanakkiemrarriepaddie niet kennenquote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Marsenal het volgende:
Wie is die kerel eigenlijk? Weet hij dat er aan de andere kant van de wereld een halve zool zijn foto’s op een forum flikkert?
Dan moet Wilders een dikke padden cartoon wedstrijd uitschrijven dan weet hij het wel en gaan een stel fanatici demonstreren tegen het fok forum.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Marsenal het volgende:
Wie is die kerel eigenlijk? Weet hij dat er aan de andere kant van de wereld een halve zool zijn foto’s op een forum flikkert?
Als de benen niet dik genoeg zijn dan lukt het inderdaad om in die houding te zitten.quote:Op zondag 29 december 2019 03:07 schreef Kluun1985 het volgende:
ik ben maar 6 kilo te zwaar en kan het ook niet.
1 keer raden wie het wel kan....juist ja die mooie slanke persoon die enkele jaloerse Fokkers als DIK bestempelen. Op deze manier gaan veel Fokkers onzeker worden! Je kan het niet maken dat je een slanke man als DIK bestempeld!
Absolute pro in de lotushouding!
[ afbeelding ]
en ja zo zittend eet die altijd. De beste man is rijk, maar heel simpel, hij eet altijd op de grond zittend![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatst gedocumenteerde keer dat hij niet op de grond zat was in 2011 in Indonesië:
[ afbeelding ]
Conclusie: Hij is slank en heeft een gezonde BMI.
Echt hequote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef Sigaartje het volgende:
Als die vetklep in de lotushouding kan zitten, kun jij het ook.
Wat een zooitje is het daar trouwens en eten tussen de bros met blote voeten met eelt, is dat daar normaal? Getver...
Wat is het verschil? Ik kan beide dan niet....quote:Op zondag 29 december 2019 07:34 schreef Jordy-B het volgende:
Dat is geen lotushouding maar een kleermakerszit.
Hij is niet dik en hij is geen pad!!! En genoeg mensen in Pakistan die wel tafels en stoelen hebben. Maar mijn lieve slanke mooie man zit het liefst op de grond.oquote:Op zondag 29 december 2019 08:49 schreef pferdfahrer het volgende:
Zo te zien lopen ze nog behoorlijk achter in Pakistan met het uitvinden van de stoel. Die dikke pad zn aderen slippen snel dicht op deze manier.
Hij heeft geen zweetvoeten, hij draagt altijd sandalen.quote:Op zondag 29 december 2019 08:52 schreef Catkiller het volgende:
Lekker met zijn zweetvoeten naast zijn bord
In Pakistan vindt men voeten niet vies.quote:Op zondag 29 december 2019 08:57 schreef Mr.Ping het volgende:
Lekker man, bijna de voeten van je buurman in de rijst.
Zijn benen zijn over elkaar? En hij kan in die houding eten, iemand met overgewicht kan dat dus niet.quote:Op zondag 29 december 2019 09:54 schreef Tailless het volgende:
Ik zie alleen geen Lotus houding wel een dikzak die dat niet kan
Mijn lieverd gelooft niet in airco's. Daar wordt hij ziek van.quote:Op zondag 29 december 2019 09:56 schreef Nismo91 het volgende:
Mooie inrichting ook, een kleedje naast je matras en met je matties lekker brunchen
Tevens, geen airco hebben in zo een land betekend alles behalve rijk zijn.
Jammer genoeg niet. In India had ik geen toegang tot FOK, mijn liefje vanuit Pakistan dus waarschijnlijk ook niet.quote:Op zondag 29 december 2019 10:03 schreef Marsenal het volgende:
Die eerste foto!!! Echt alle mannen daarop zijn mooi!!! En het is zo schattig hoe hij en zijn mooie broer naast elkaar zitten en op exact dezelfde manier hun lekkere grote teen vasthouden.quote:Op zondag 29 december 2019 10:34 schreef Cheeseburgert het volgende:
De doos tissues lag al klaar op de eerste foto. Zal vast een gezellige avond geweest zijn met de bro's
Nee, due niet. Heb het geprobeerd.quote:Op zondag 29 december 2019 11:11 schreef Sigaartje het volgende:
Als die vetklep in de lotushouding kan zitten, kun jij het ook.
Wat een zooitje is het daar trouwens en eten tussen de bros met blote voeten met eelt, is dat daar normaal? Getver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |