En dat deed ie vorig jaar ook al, hoe kan je die vent nog een keer dit podium geven...quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Slobeend het volgende:
Wat een lul is dit zeg. Het kan dus erger dan Gijs.
Huis?quote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Police.... vliegt hier net een politie helikopter over m'n huis
quote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1) dump man
2) dump kilo’s
3) ?
4) profit!!!!
Welke mijn huis isquote:
Hij is ook een lieve vader voor onze dochter.quote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is die ex van je toch nog ergens goed voor.
Rick is een sukkelquote:Op zondag 29 december 2019 02:29 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vond dit - zeker gezien de lengte van de plaat - echt respectloos.
Hmmm ik heb nog niemand gedumpt en ben toch ook 13 kilo kwijtquote:Op zondag 29 december 2019 02:30 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
1) dump man
2) dump kilo’s
3) ?
4) profit!!!!
Volgens mij denkt inmiddels iedereen er wel zo over.quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef djenneke het volgende:
[..]
Hij is ook een lieve vader voor onze dochter.
was ook de enige zonder de TROS, ik heb het boek van Adriaan gelezen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja die zat slecht in elkaar. Rest was goed tot briljant.
Sorry. Is een meme. Voor mensen die te veel internetten.quote:
Ik ga hierna vertrekken.quote:Op zondag 29 december 2019 02:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna Borsato en dan een nieuwe van Imagine Dragons. Ik ga een minuut of tien pissen.
Hoed planquote:Op zondag 29 december 2019 02:33 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hierna Borsato en dan een nieuwe van Imagine Dragons. Ik ga een minuut of tien pissen.
Aad van Toor was eerst zowel scenarioscrhijver, regisseur, adriaan en de baron.quote:Op zondag 29 december 2019 02:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was ook de enige zonder de TROS, ik heb het boek van Adriaan gelezen.
Ohw, okay. Ik word te oud en internet te weinigquote:Op zondag 29 december 2019 02:33 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Sorry. Is een meme. Voor mensen die te veel internetten.
https://www.urbandictionary.com/define.php?term=Profit
Je vergeet: ACROBAATquote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aad van Toor was eerst zowel scenarioscrhijver, regisseur, adriaan en de baron.
Wat een god.
Welk land is dat, de 🇺🇸?quote:Op zondag 29 december 2019 02:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil naar het land van mijn vaderrrrrr
klopt en producerquote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Aad van Toor was eerst zowel scenarioscrhijver, regisseur, adriaan en de baron.
Wat een god.
Ze gaan je vinden!quote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Helikopter blijft hier rondjes vliegen
Ook maar even van het darkweb af dus?quote:Op zondag 29 december 2019 02:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Helikopter blijft hier rondjes vliegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |