Scherpe pen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Kopiko het volgende:
Beter verhuist Blokhuis naar Het Klokhuis.
Bij Leo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat Ricky hem hierom verlaat, dat ze zo'n faal gewoon niet kan accepteren. En dan grijp ik m'n kans!
Bij Leo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
Ik hoop dat Ricky hem hierom verlaat, dat ze zo'n faal gewoon niet kan accepteren. En dan grijp ik m'n kans!
Selectieve politieke correctheid.quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hoezo?
Ze draaide daar alle gecensureerde versies
Ik heb hem Eerste Kerstdag live zien optreden bij een pump up the 90's feestje. Prima lyrics maar zijn flow is zo houterig. Maakt er ook niet echt een show van.quote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One MicPrima teksten, maar kon verder niet zoveel.
Zeeeeeeeer kansrijk scenario!!!!!quote:Op zondag 29 december 2019 01:38 schreef Strani het volgende:
Hoezo?quote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef djenneke het volgende:
[..]
Selectieve politieke correctheid.
Jup. Dansplaat er niet in en Het Land Van... wel, dat kan echt nietquote:Op zondag 29 december 2019 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dansplaat is wel een echte classic natuurlijk.
Nope.... het is de waarheidquote:
Leo is nerveus als een nieuwe waardeloze aankoop in De Kuipquote:Op zondag 29 december 2019 01:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Evelien deed het beter dan Leo, eerlijk is eerlijk.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:39 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Kopiko is al dagen in grootse vorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |