Vlijmscherp!quote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brainpower- je moest waarschijnlijk gaan
Dat is wel weer heel hoog, maar is wel een episch nummer.quote:
Top 4000quote:
Ja, dacht ook serieus dat die voorbij kwam, zat al heel gek te kijkenquote:
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One Micquote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Brainpower- je moest waarschijnlijk gaan
Dat was The Policequote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Sting is 1 iemand. In mijn hoofd is het altijd een band, sorry
van sting en craig David idd.quote:Op zondag 29 december 2019 01:34 schreef RensAjacied het volgende:
Er is ook een R&B/hiphop nummer die deze sample gebruikt toch? Kan iemand mij helpen.
Ooit was-ie de zanger van een band: The Police.quote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oh ja Sting is 1 iemand. In mijn hoofd is het altijd een band, sorry
Ik vind hem nogsteeds heel aandoenlijk, maar het was weinig van zichzelf jaquote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One MicPrima teksten, maar kon verder niet zoveel.
Dansplaat is wel een echte classic natuurlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Die heeft ook alles aan elkaar gejat he? Ook met z'n One MicPrima teksten, maar kon verder niet zoveel.
ZEGquote:Op zondag 29 december 2019 01:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ah ja. Ik ben weer bij, thanks. Hopelijk onthoud ik dat zodat ik mezelf volgend jaar niet weer voor lul zet.quote:
Ik vind De Zoete Inval beter persoonlijk.quote:Op zondag 29 december 2019 01:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dansplaat is wel een echte classic natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |