Hou vol, hou vast.quote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
Poeh, het wordt me wel moeilijk gemaakt om Smifss te redden, maar ik ben vastbesloten.
Helaas voor 3FM is het een ongeneeslijke variantquote:Op zondag 29 december 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig is dat tegenwoordig aardig te behandelen.
Houdjemondquote:
Wil je een oorkonde ervoor?quote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
Poeh, het wordt me wel moeilijk gemaakt om Smifss te redden, maar ik ben vastbesloten.
Zeker nietquote:Op zondag 29 december 2019 01:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Franske Ferdinand, die hadden best mogen stoppen na het eerste album.
3FM is imo beter geworden sinds de DJ-schoonmaak. Zijn ook progressiever gaan programmeren overdag sinds Alles zendermanager isquote:Op zondag 29 december 2019 01:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Gelukkig is dat tegenwoordig aardig te behandelen.
Zo geforceerd pathetisch gezongen ook. Nep, nep, nep.quote:
Annemiek zou trouwens wel wat moeite hebben met de Smiths uitspraakquote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef Bugno3 het volgende:
EDjequote:
daar over gesproken ik check net even die link in de op en zie dat R.kelly god er niet instaat dit jaarquote:
Zolang ze het roer niet volledig omgooien en niet stoppen met hun 'verjonging' wel inderdaad.quote:Op zondag 29 december 2019 01:29 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Helaas voor 3FM is het een ongeneeslijke variant
Nee, viel me ook zo tegen. Zal wel weer te snel of te catchy zijn, we willen niet dat het café het leuk krijgt natuurlijk.quote:
Niks te missenquote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
daar over gesproken ik check net even die link in de op en zie dat R.kelly god er niet instaat dit jaar
Ja, want dan ben ik doodquote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zou raar zijn als ie dat nooit meer deed
Ik weet het niet hoor. Uiteindelijk trekken grote namen ook meer luisteraars en door die schoonmaak moeten ze helemaal opnieuw beginnen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:30 schreef Gretzl het volgende:
[..]
3FM is imo beter geworden sinds de DJ-schoonmaak. Zijn ook progressiever gaan programmeren overdag sinds Alles zendermanager is
Wat een gezeikquote:
Er kunnen verongelijke Keerls binn'nkoom'n...quote:Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar ingehuurd zijn als beveiliger bij dat café
quote:Op zondag 29 december 2019 01:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Je zou maar ingehuurd zijn als beveiliger bij dat café
i believe i can fly en if i could turn hebben er wel in gestaan.quote:
Te fout voor de publieke omroep wellichtquote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
i believe i can fly en if i could turn hebben er wel in gestaan.
Ja, ik zag ook dat dat echt heel hard was gegaan.quote:Op zondag 29 december 2019 01:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Benieuwd of Michael J volgend jaar verder zakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |