Kensingt0n is als een hardnekkige wrat (op een onaangename plek).quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Gretzl het volgende:
Kensington raken we met geen mogelijkheid meer kwijt
Trots zijn op iets omdat het uit je eigen land komt.quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Kopiko het volgende:
"Hier mag je trots op zijn".
Dit soort mensen verwart nationalisme met muzieksmaak.
Ik ook nietquote:
Ik vind het leuker waneer ik Queen verder nooit hoor.quote:Op zondag 29 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke Kwien. Vooral omdat je 'm verder nooit hoort.
Die zijn als baby veel keer met hun hoofd tegen de grond geslagen.quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trots zijn op iets omdat het uit je eigen land komt.
Trots zijn op Kensington.
Hier gaat veel mis.
Dat helpt wel ja.quote:Op zondag 29 december 2019 01:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Leuke Kwien. Vooral omdat je 'm verder nooit hoort.
Dat mag jijquote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef PippenScottie het volgende:
Houdjemond, mag ik jou eens iets vragen?
Hoe gaat het met je ziekte. Ben je een beetje stabiel gebleven dit jaar?
Als je geen zin hebt om over te praten is prima hoor.
is ook van die 3fm muziek.quote:Op zondag 29 december 2019 01:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Trots zijn op iets omdat het uit je eigen land komt.
Trots zijn op Kensington.
Hier gaat veel mis.
quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Een keer ziekenhuis maar, maar uiteindelijk had ik op papier weer niks ergers dan normaal.
Nu 2 jaar zonder MS medicatie en nogsteeds stabiel dus hoef heel aankomend jaar die claustrofobische kut-herrie magnetron niet in.
Haha, dit klinkt zowaar een van hun leukere nummersquote:
quote:Op zondag 29 december 2019 01:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Dat mag jij!
Een keer ziekenhuis maar, maar uiteindelijk had ik op papier weer niks ergers dan normaal.
Nu 2 jaar zonder MS medicatie en nogsteeds stabiel dus hoef heel aankomend jaar die claustrofobische kut-herrie magnetron niet in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |