ja die bedoel ik geweldig geacteerd die filmpjes.quote:
Een beetje een 'vreemde' toch?quote:
Nun aparte was het wel ja. Mocht 'm wel eigenlijk. Als user, als ik 'm irl zou kennen zou ik doodmoe van die kerel worden gok ik.quote:Op zondag 29 december 2019 02:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een beetje een 'vreemde' toch?
Is van jaren terug.
Vooral iemand die hier veel belachelijk gemaakt werd. Z'n aparte kerel was het helemaal niet.quote:Op zondag 29 december 2019 02:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Een beetje een 'vreemde' toch?
Is van jaren terug.
zo'nquote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral iemand die hier veel belachelijk gemaakt werd. Z'n aparte kerel was het helemaal niet.
ik heb 1 filmpje van hem gezien klapte hij in 15 min een large kapsalon en 2 pizza naar binnenquote:Op zondag 29 december 2019 02:43 schreef engine het volgende:
[..]
Vooral iemand die hier veel belachelijk gemaakt werd. Z'n aparte kerel was het helemaal niet.
Oeiquote:
Niet aan beginnen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef engine het volgende:
[..]
Oeigaat wel even duren voordat ik dat eruit heb
quote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb 1 filmpje van hem gezien klapte hij in 15 min een large kapsalon en 2 pizza naar binnen
slaap lekker poesquote:
Had een advertentie van mij kunnen zijn ...quote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef engine het volgende:
Heb jij grote handen? SMS dan nu enorm![]()
![]()
wat is deze
Niet gezien maar baas toch? Ga ik niet nadoenquote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik heb 1 filmpje van hem gezien klapte hij in 15 min een large kapsalon en 2 pizza naar binnen
Moet je wel kunnen.quote:Op zondag 29 december 2019 02:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen hoor. De genadeklap gaat nu uitgedeeld worden.quote:
was wel een prestatie ja.quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef engine het volgende:
[..]
Niet gezien maar baas toch? Ga ik niet nadoen
Jij hebt grote handen?quote:Op zondag 29 december 2019 02:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Had een advertentie van mij kunnen zijn ...
It ain't over till the fat Bolke (quote:Op zondag 29 december 2019 02:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga niet slapen hoor. De genadeklap gaat nu uitgedeeld worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |