Ze had daar wel white knight Tim Knol die het voor haar opnamquote:
Het zou wat zijn als alles op een forum superrelevant en informatief zou moeten zijn he. Kunnen we net zo goed inpakken met z'n allen.quote:
Dat scheelt een hoop ja. Ik ben er verder klaar mee met die appsquote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hier hebben we een schaduwgroep.
Die gaat over katten die kwijt zijn en vuurwerk, ideaal.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een fles wijn geopend, denk dat ik die nog even ga opdrinken met jullie. En de rest van het jaar zal ik niet zo veel meer present zijn hier, vrees ik. Familie, werk, verplichtingen en zo.
Maan is een van de liefste zangeressen die Nederland heeft voortgebracht.quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
Maan is toch die domme doos die gillend wegrent als die een leuter ziet?
Nee in de halve finale europa league had lyon dit nr als goaltunequote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Hoezo dat? Je bedoelt het schandaal van december 2011?
En crackhead Giel die hem brakquote:Op zondag 29 december 2019 00:22 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ze had daar wel white knight Tim Knol die het voor haar opnam
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef Kyran het volgende:
Maan is toch die domme doos die gillend wegrent als die een leuter ziet?
Je gaat nu nog een fles opdrinken? Ik doe het al de hele dag met 1 fles met jullie. En een biertje.quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een fles wijn geopend, denk dat ik die nog even ga opdrinken met jullie. En de rest van het jaar zal ik niet zo veel meer present zijn hier, vrees ik. Familie, werk, verplichtingen en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |