Enschede, nice. Ik heb daar gestudeerd, al kwam ik niet vaak in de Atak of sowieso in de binnenstad. De campus had goedkoop bier.quote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef Kyran het volgende:
Goede oude tijd, lekker raggen in de oude Atak in Enschede [ afbeelding ]
Blauwe Ruis is ook gewoon het meest redelijke album dat Blof uit heeft gebracht.quote:Op zondag 29 december 2019 00:35 schreef Bugno3 het volgende:
Een van de minst storende Blofs. Zeker door de symboliek. Je proeft zelfs wat oprechtheid in zn uithalen.
Ja, zijn ook vet. Andere favorieten van mij zijn Yellowcard en Boys Like Girlsquote:Op zondag 29 december 2019 00:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iets van NOFX zou ik wel leuk vinden.
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.quote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
Shit, ik zit even vooruit te kijken naar de nacht en wat voor moois ik ga missen als ik zo ga slapen
Liefde van Later, Is dit nu Later, There is A Light That Never Goes Out, Don't Dream It's over, The Weight, Band on the Run, Sailing to Philadelphia, man man man
Alleen Neet Oet Lottum zal ik absoluut niet missen
Wat een gemene ad hominemquote:Op zondag 29 december 2019 00:34 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij bent vies lelijk vals gekrijs
Billiequote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.
Ik bedacht me dat Billie Eilish ook nog moet komen.
Oh ik dacht dat dat nummer van 'wat een mooie dag voor de dood' dat nummer wasquote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Bugno3 het volgende:
Best pijnlijk hoor, je bandlid verliezen. Best een mooie plaat dit
tja dan ken ik wel wat uurtjes vandaag die ik daarvoor zou willen inwisselen. Maar ja, niet te voorkomen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je vanaf nu he.
Ik bedacht me dat Billie Eilish ook nog moet komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |