Doe je dat eigenlijk rollend of lopend?quote:Op zondag 29 december 2019 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh geweldig ik stofzuig hier zo vaak op
Lopendquote:Op zondag 29 december 2019 01:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Doe je dat eigenlijk rollend of lopend?
Is echt waar,losse handjes.quote:
Kwam bij de mac eten waar ik gastvrouw was. Dikke troep achterlaten maar wel een hand komen geven en melden dat je weggaat.quote:
Vroeg ik me opeens afquote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lopendalles boven de 500 meter zou ik als ik minder eigenwijs was moeten rollen
Wat een sukkel.quote:Op zondag 29 december 2019 01:16 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Kwam bij de mac eten waar ik gastvrouw was. Dikke troep achterlaten maar wel een hand komen geven en melden dat je weggaat.
Dude, alsof mij dat boeit, doeeeeei
In mijn woonplaats gebruik ik hem amper hoor ik doe alles met de auto en kan dichtbij parkeren, maar het zou wel moeten eigenlijkquote:
‘Komt die luie aap weer aan, voor 200 meter pakt ie zijn auto.’quote:Op zondag 29 december 2019 01:18 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
In mijn woonplaats gebruik ik hem amper hoor ik doe alles met de auto en kan dichtbij parkeren, maar het zou wel moeten eigenlijk
maar ook wel lekker soort undercover ziek, anders begint iedereen weer te vragen over die rolstoel
Jonge handjes, losse meisjesquote:Op zondag 29 december 2019 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Syb is een beetje raar jonge meisjes losse handjes
quote:Op zondag 29 december 2019 01:19 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Komt die luie aap weer aan, voor 200 meter pakt ie zijn auto.’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |