Hoe lang heb je vastgezeten?quote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In die van mij is er alleen échte actie. In die 3 jaar een keer een keiharde burger-arrestatie. Dat was het.
quote:
quote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hoe lang heb je vastgezeten?
Goed hèquote:
Gitaaarrrmuziek klinkt door de Mexicaanse nachtquote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ik dacht dat Bloasmuziek nu kwam. Wat een fijne verrassing dit.
Volgend jaar op BKS wordt weer mooiquote:
En met alweer een nieuwe Top 2000!quote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
JaMaar wel een nieuw jaar met hopelijk veel nieuwe hoogtepunten!
Wees blij, hier was ik na een halve dag al klaar met die schoolmoeder wijven die liepen te lullen over hun “kids”, de school, action aanbiedingenquote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef houdjemond het volgende:
[..]
In die van mij is er alleen échte actie. In die 3 jaar een keer een keiharde burger-arrestatie. Dat was het.
Waarvan aktequote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Strani het volgende:
Ik haak ook weer in. Ik heb een proefabo van 14 dagen op Videoland dus er moeten dingen gekeken worden af en toe!
Waarom neem je dat dan ook tijdens de Top 2000quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Strani het volgende:
Ik haak ook weer in. Ik heb een proefabo van 14 dagen op Videoland dus er moeten dingen gekeken worden af en toe!
Met alweer Queen op 1, haha.quote:Op zondag 29 december 2019 00:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En met alweer een nieuwe Top 2000!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |