Op een andere manier. Pshychologisch. Ook belangrijk!quote:Op zondag 29 december 2019 00:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Niet aan de relatie gewerkt bij Rob de Nijs die net langskwam?
Brightsidegod staat wel hoger toch? TOCH?quote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
the Killers hebben zo veel betere nummers gemaakt
quote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn er geen human dancers dan
Ik concludeer dat je niet naar een van die drie feestjes bent gegaan?quote:Op zondag 29 december 2019 00:10 schreef Bugno3 het volgende:
Ik realiseer me net dat ik al een uur of 14 non-stop aan het posten ben. Ok.
quote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brightsidegod staat wel hoger toch? TOCH?
Mr Brightside staat gelukkig ook hogerquote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
the Killers hebben zo veel betere nummers gemaakt
quote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Brightsidegod staat wel hoger toch? TOCH?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Dit wel een beetje ja.quote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef Gretzl het volgende:
Nu ik Human niet zo vaak meer hoor blijft ie stiekem wel goed genietbaar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is deze?quote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier had ook A Dustland Fairytale, This is the Life of Goodnight, Travel Well kunnen staan.
Dit is correct en tevens juist, zoals eerder reeds aangekondigd.quote:Op zondag 29 december 2019 00:12 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik concludeer dat je niet naar een van die drie feestjes bent gegaan?
Nu voel ik me echt oud.quote:Op zondag 29 december 2019 00:11 schreef KBFX2002 het volgende:
Burgklas-genot
Wel een kutplaat, daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |