Burenruzie allesquote:Op zondag 29 december 2019 00:01 schreef Kyran het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee ik ben er nog! Knalluh zullen we!
Je hebt me nog niet gebriefd over hoe dat er uit ziet. Moet wel heeeel vet zijn wil ik daar een brakke dag voor over te hebben.quote:Op zondag 29 december 2019 00:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan mis je wel het gouden uur tussen 2 en 3. Dom dom dom!
Sleep well peacebeastquote:
Help?quote:Op zondag 29 december 2019 00:01 schreef Gretzl het volgende:
DON LEO die zometeen het favoriete nummer uit m'n geboortejaar mag draaien![]()
![]()
824 Sailing To Philadelphia Mark Knopflerquote:Op zondag 29 december 2019 00:01 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gebriefd over hoe dat er uit ziet. Moet wel heeeel vet zijn wil ik daar een brakke dag voor over te hebben.
Gelukkig zitten wij lekker in een online caféquote:
quote:
Ik hoop je vandaag nog te treffen hoorquote:
Voel je gezegend, ik zou dan straks even gaan pissen ofzoquote:Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef El-Stinho het volgende:
Ik heb Bloasmuziek volgens mij nog nooit gehoord.
Ik vind t maar een kut uur. Oh, wel effe de Crash Test Dummies grap maken tijdens Candle In The Wind, zoals het hoort.quote:Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
824 Sailing To Philadelphia Mark Knopfler
823 Sound And Vision David Bowie
822 Sailing Rod Stewart
821 Candle In The Wind '97 Elton John
820 There Is a Light That Never... The Smiths
819 Tubular Bells Mike Oldfield
818 Ain't Got No, I Got Life (Original) Nina Simone
817 Every Little Thing She Does Is... The Police
816 Life's What You Make It Talk Talk
815 Afscheid Nemen Bestaat Niet Marco Borsato
814 Bad Liar Imagine Dragons
813 Non Je Ne Regrette Rien Édith Piaf
812 Give A Little Bit Supertramp
811 Down Down Status Quo
810 Unchain My Heart Joe Cocker
Matig wat mij betreft.
Ik kende m niet tot de meme.quote:Op zondag 29 december 2019 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer heb ik wel serieus meer leren waarderen door de meme
Tis ook gewoon leukquote:Op zondag 29 december 2019 00:03 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit nummer heb ik wel serieus meer leren waarderen door de meme
Zat vorige week een keer in dat online top 2000 café te kijken. Best grappig nog. Weet niet of ik nu spoiler, maar dr is een vage belquiz en daar komt een telefoonnummer uit dat je kunt bellen. Laat zich haast raden wat je dan hoortquote:Op zondag 29 december 2019 00:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelukkig zitten wij lekker in een online café
Toch wel blij dat je dat tegenwoordig allemaal overneemtquote:Op zondag 29 december 2019 00:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind t maar een kut uur. Oh, wel effe de Crash Test Dummies grap maken tijdens Candle In The Wind, zoals het hoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |