Welke?quote:Op maandag 18 mei 2009 14:59 schreef Zwoerd het volgende:
Vieze overtreding
quote:
Wat ik al zei. Hij komt met een knie in bij Wisgerhof. Vervolgens word hij aangepakt en gaat ie lopen mekkeren bij de scheids. Als je een echte vent bent doe je dat niet.quote:Op maandag 18 mei 2009 15:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Welke?
Het was gewoon een harde wedstrijd, prachtig juist. Er werd volop ingekleund en van beide kanten. In een competitiewedstrijd hadden er wel 3 rode kaarten uitgedeeld kunnen worden, want er zijn nogal wat handjes en elleboogjes in gezichtjes geplant, door beide partijen. Juist mooi dat het zonder rood is afgelopen.
Eeeeh...als er iemand mekkerde gisteren was het Theo Janssen wel.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Wat ik al zei. Hij komt met een knie in bij Wisgerhof. Vervolgens word hij aangepakt en gaat ie lopen mekkeren bij de scheids. Als je een echte vent bent doe je dat niet.
Sibon is gewoon vervelend. Wel uitdelen, maar niet kunnen incasseren. Wat dat betreft heb ik mee met Theo Janssen en dat terwijl ik een Graafschapper ben....
Sibon
Jij bent sowieso blind voor een andere visie dan je eigen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeeeh...als er iemand mekkerde gisteren was het Theo Janssen wel.
En Sibon, niet kunnen incasseren?
Man, als je ziet wat die te verduren krijgt iedere wedstrijd weer. Maar ik had niet de indruk dat die knie bij Wisgerhof een zware overtreding was. Meer ongelukkig.
Sbion
Sibon kan inderdaad niet incasseren. Ik heb Theo Janssen geen moment zien zeuren bij de de scheids. Sibon stond regelmatig bij de scheids om zijn beklag te doen.quote:Op maandag 18 mei 2009 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Eeeeh...als er iemand mekkerde gisteren was het Theo Janssen wel.
En Sibon, niet kunnen incasseren?
Man, als je ziet wat die te verduren krijgt iedere wedstrijd weer. Maar ik had niet de indruk dat die knie bij Wisgerhof een zware overtreding was. Meer ongelukkig.
Sbion
quote:Op maandag 18 mei 2009 16:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Sibon kan inderdaad niet incasseren. Ik heb Theo Janssen geen moment zien zeuren bij de de scheids. Sibon stond regelmatig bij de scheids om zijn beklag te doen.
Als je zo met je knie inkomt is dat niet ongelukkig. Dat doe je om de tegenstander te raken. Klaar.
Schitterend! Ik kreeg er op het terrein zelf niet eens zoveel van mee, maar wat een figuur!quote:
Van welke man houd jij niet ?quote:
Ik ben ook fan van Sibon hoor.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan je een lijstje met 1000 namen geven als je wilt. En morgen nog 1
Deal.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik kan je een lijstje met 1000 namen geven als je wilt. En morgen nog 1
Dat zou een verademing voor Studio voetbal zijn. Elke keer erger ik me aan de mensen aan de tafel, en toch elke zondag weer kijken hè... En dan die dooie Youri Mulder thuislaten. Goede wissel.quote:Op maandag 18 mei 2009 19:09 schreef tong80 het volgende:
Heb hem nog voorgedragen als vast pannellid in Studio Voetbal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |