quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Je haalt me de woorden uit de mondquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Bon Jovi met zijn kleuterrock
Dat is helaas bijzonder accuraat.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, volgens mijn sheet moeten ze buiten nieuwe binnenkomers nog 8 keer komen.
Whole lotta Rosiequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat vind ik Eye of the Tiger denk ik.
Je pakt es tijdens een normaal nachtje? En dan kan je beter doorhalen? Wat staat hier?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:51 schreef Isorden het volgende:
Denk dat ik ook maar es een nachtje normale slaap pak, kan ik de laatste 2 nachten wat verder doorhalen
Truste mensen
Dat mag best,quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef LTVDK het volgende:
Stiekem vind ik Bon Jovi best leuk, maar dat mag je nooit hardop zeggen
Die vind ik op het einde ook wel lekker hoor.quote:
De radio op het werk staat uit of heel zacht. Staat zelden op een andere zender dan Radio 2, en die draait d'n Timo volgens mij nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Wat een geluksvogel ben jij dan zeg. Klote nummer was dat. En helaas weet ik nog wel hoe die ging
ja klopt, maar dat begin is ook wel heeeeeel erg sterkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik op het einde ook wel lekker hoor.
Ben niet zo'n gamer. Af en toe wat simracen, maar dat is het wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En ga dan ook de bijbehorende game spelen.
Ze draaiden hem een keer 45x op een dag als grap dacht ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De radio op het werk staat uit of heel zacht. Staat zelden op een andere zender dan Radio 2, en die draait d'n Timo volgens mij niet
Ook als ik zeg dat ik Have A Nice Day de leukste van ze vindquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat mag best,
Gewoon niks van aantrekken wat een ander denkt (Vrij naar DagoDuck)
Smoke On The Water piekt pas op het einde.quote:
Heldquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook als ik zeg dat ik Have A Nice Day de leukste van ze vind
Ruud een keer 12x in een uur (nouja de vervangers van ruud dan)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De radio op het werk staat uit of heel zacht. Staat zelden op een andere zender dan Radio 2, en die draait d'n Timo volgens mij niet
Dat moment heb ik gelukkig gemist. Even kijken of ik dat kan terugvinden in hun last.fm statsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ze draaiden hem een keer 45x op een dag als grap dacht ik
Lekker langs elkaar heenlullen genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef ok01 het volgende:
We gaan weer lekker snel door de topics heen
ja die vind ik over gewaardeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |