K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mwah, K-DST Los Santos Rock Radio
Keek verkeerd, moeten gelukkig tot morgenavond wachtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Europe's enige notering. terwijl ze de laatste jaren prima albums afleveren
Non Stop Pop FM met Cara Delevignequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:45 schreef essnhills het volgende:
Geen zender van GTA is beter dan Wave 103 uit Vice City
K-DST en LSRR hebben denk ik ook mn 2 favo DJsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste ja
Wat een geluksvogel ben jij dan zeg. Klote nummer was dat. En helaas weet ik nog wel hoe die gingquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef Gretzl het volgende:
[..]![]()
![]()
ik ben trouwens glad vergeten hoe dat nummer ook alweer ging (maar weinig verplicht radio hoeven te luisteren dit jaar)
Een zeer goede tweede.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
K-DST in San Andreas is misschien zelfs wel de beste ja
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Oh ja Nightwish moet ook nog met een notering komen. Elan denk ik?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
Ik ga te bed, slaap lekker allemaal!![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
Na alles heeft ze dit ook verdiendquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Tino staat er niet in,
En vraag het even anders aan haar, want zij weet het
![]()
Met pindasaus of zonder?quote:
![]()
Och jee, hebben ze nog meer troep erbij gekregen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah je noemde hem al. Slicer en Bats moeten wellicht ook nog komen van Kensington, joepiejee.
![]()
Tot ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
Trustenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef essnhills het volgende:
![]()
![]()
Nee gewoon echt niet, dat gejank van dat mens kan ik niet meer aanhorenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
De versie van Florence + The Machine is beter. Hopelijk krijg ik die ooit in de top 2000.
Ik heb een keer bij een indo gevraagd om pindasaus bij een bamigerecht. Werd zowat gekielhaald.quote:
Slicer was song van het jaar vorig jaar en Bats volgens mij de grootste hit dit jaar, en alleen Uncharted is al langsgekomen. Weet niet precies meer of ze allemaal entries waren of niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Och jee, hebben ze nog meer troep erbij gekregen?
Ssst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee gewoon echt niet, dat gejank van dat mens kan ik niet meer aanhoren.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |