quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik moet er bijna ook van janken maar dat heeft andere redenen dan mario vermoed ik.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is toch geen liedje om te weinen?
Dat klinkt ook wel heel spannend, ik was in Brussel de dag nadat er een aanslag in Brussel was geweest, dus ontzettend veel bewaking op straat en vooral rondom het Koning Boudewijn stadion, waar het concert was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:31 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja mijn man en zoon waren zeer onder de indruk, des te meer omdat er na het concert het wegverkeer stil werd gelegd wegens een aangetroffen Bom uit WO 2. Gelukkig zaten we niet in de zones waar de hotels ook ontruimd moesten worden
Haaiquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef notturna het volgende:
Goedenavond.![]()
Wat een sexy foto in de OP.
nottie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef notturna het volgende:
Goedenavond.![]()
Wat een sexy foto in de OP.
quote:
Nee, het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar kijk jij toch niet naar, hè?
Dit gaat wel érg diep.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
Ik zie nog liever Rod Stewart in zn zwembroek
Haai. Wat een drukte wat topics betreft vandaag.quote:
Of Dries?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef sacha het volgende:
ik zie nog liever Rod Stewart zonder zwembroek
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef chufi het volgende:
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het duurt iedere keer zo lang.
Daar ga ik niet op zoeken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:34 schreef sacha het volgende:
ik zie nog liever Rod Stewart zonder zwembroek
Pfff dat is toch een flinke inbreuk op je gevoel van veiligheid! Ons duits is niet zo vloeiend en dat er werd omgeroepen door een krakende microfoon dat er een iets met een 'bombe' was schrokken we ook behoorlijk. Maar de lichtshow en de muziek waren echt geweldig, volgende keer maar in Nederland. Als ze nog komen..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel heel spannend, ik was in Brussel de dag nadat er een aanslag in Brussel was geweest, dus ontzettend veel bewaking op straat en vooral rondom het Koning Boudewijn stadion, waar het concert was.
Zal de leeftijd zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje zinloos die zwembroek, zo te zien.
Jin durfde verder te kijken dan ik. Je hebt wel een punt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Beetje zinloos die zwembroek, zo te zien.
Trillende handen van koffie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Trillen je handen nu? Of lig je al te maffen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik dacht even dat je een vreemde was.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:37 schreef mario390 het volgende:
bij fernando heb ik niet gehuilt, bij deze wel
de 2 zingen zo mooi en dann de kinderen
bij chiquitita word ik ook huilen
Er valt niet echt veel te zien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt top dat ik verder keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |