Het eerste kwart was dit jaar ook gewoon ellende op Van Gerwen na, helaas.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
dit soort spelers blijven steeds 'ver' komen door hun ranking en loting.
Ik verlang helemaal niet naar zijn piek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Whitlock is helaas van dit niveau geworden. Kabbelt voort terwijl wij terugverlangen naar zijn piek tussen 2009 en 2014.
Rustig maar, bel anders 113 even.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef Tagliano het volgende:
Morgen alweer de laatste middagsessie
Misschien na morgenmiddagquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rustig maar, bel anders 113 even.
Komend jaar moet hij wel flink aan de bak. 2018 was nog een 'redelijk' jaar voor zijn doen. 2019 niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Monolith het volgende:
Verbaast me dat Whitlock nog de nr 14 van de wereld is.
Dat zijn teksten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk stiekem dat de middagsessie morgen leuker is dan de avondsessie
Hoop echt dat ze eens dat geneuzel met seeds gaan veranderen voor toernooien. Prima voor het WK, maar voor andere toernooien kunnen ze ook wel volstaan met top-4 of top-8 seeds geven, rest vrije loting. Of gewoon helemaal vrij zoals UK Open. Heb je ook niet steeds dezelfde match-ups doorheen het jaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
dit soort spelers blijven steeds 'ver' komen door hun ranking en loting.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rustig maar, bel anders 113 even.
Oooh alles doet zo pijn doet zo pijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Ronald het volgende:
Whitlock is de Australische Vincent vd Voort
Dit gaan we echt niet meer vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oooh alles doet zo pijn doet zo pijn.
ja logisch. Avond heeft maar 1 wedstrijd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef Tagliano het volgende:
Ik denk stiekem dat de middagsessie morgen leuker is dan de avondsessie
Whitlock giet gewoon paar flessen Jack Daniels naar binnen en gaat smijtenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Oooh alles doet zo pijn doet zo pijn.
Mvg heeft het wel bizar simpel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het eerste kwart was dit jaar ook gewoon ellende op Van Gerwen na, helaas.
Ook irritant met de Euro Tours dat de seeding steeds voor twee events vaststaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:54 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hoop echt dat ze eens dat geneuzel met seeds gaan veranderen voor toernooien. Prima voor het WK, maar voor andere toernooien kunnen ze ook wel volstaan met top-4 of top-8 seeds geven, rest vrije loting. Of gewoon helemaal vrij zoals UK Open. Heb je ook niet steeds dezelfde match-ups doorheen het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |