In jouw geval wel.quote:
Sowieso de frustraties. Dat maakte dat ik er zelf voor ga. Dikke vinger @ya. (niet naar jou)quote:Op zondag 29 december 2019 00:16 schreef hemarookworst het volgende:
Punten boeien mij ook niet, de frustraties als ik selectief bolk des te meer
huh?quote:Op zondag 29 december 2019 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sowieso de frustraties. Dat maakte dat ik er zelf voor ga. Dikke vinger @:ya. (niet naar jou)
Nopequote:
Zit hier een debiel elke dag te zeiken over mijn pohi, mijn peetkind. Flikker lekker op met persoonlijke toestanden naar mij, enkel omdat ik bovenaan sta.quote:
Tegen wie heb je het ?quote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit hier een debiel elke dag te zeiken over mijn pohi, mijn peetkind. Flikker lekker op met persoonlijke toestanden naar mij, enkel omdat ik bovenaan sta.
Dat weet chufi zelf wel.quote:
Druk maken om andermans pohi echtquote:Op zondag 29 december 2019 00:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit hier een debiel elke dag te zeiken over mijn pohi, mijn peetkind. Flikker lekker op met persoonlijke toestanden naar mij, enkel omdat ik bovenaan sta.
Zou mooi zijn, dan kan ik nog eerste worden.quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef PoezeligDing het volgende:
Bedelde net nog voor een ban voor me.
Beetje kansloos is het wel hè?quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Druk maken om andermans pohi echt
Die heb ik ook wel gehad. stel debielen.quote:Op zondag 29 december 2019 00:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Druk maken om andermans pohi echt
quote:Op zondag 29 december 2019 00:21 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Die heb ik ook wel gehad. stel debielen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |