Dubieus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er is trouwens ook Europa en Europe, telt dat?
Ik ook. Ik weet ook niet meer hoe ik goed kan zitten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb een laptopnek van de afgelopen dagen.
Precies 10 topics achterstand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
topic gaat lekker hard weer jongens.
Ik ook al. En dan ook nog enorme spierpijn in mijn buikspieren van al het gehoest de laatste dagen dus als ik (op de bank liggend) overind wil komen dan kan ik dat ook nog nauwelijks....quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ook. Ik weet ook niet meer hoe ik goed kan zitten.
Kutband? Hoezo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutband, lekkere nummers. Ik blijf het zeggen. Als Slowdive-fan kan ik deze band niet accepteren om hun attitude.
sow, het gaat zowaar misschien nog lukken ook.quote:
Dit is ongeveer ook mijn meningquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kutband, lekkere nummers. Ik blijf het zeggen. Als Slowdive-fan kan ik deze band niet accepteren om hun attitude.
Denk het niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
sow, het gaat zowaar misschien nog lukken ook.
Ze hebben getourd met Slowdive in hun voorprogramma om vervolgens die band en het hele dream pop/shoegaze genre compleet af te maken in de Britse media.quote:
This is my Truth, tell me yours, vind ik persoonlijk prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:09 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik ken ze niet goed moet ik bekennen. Welk album moet ik luisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |