Ik voel wat spanning hier.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga even buiten je tanden poetsen, vlerk.

Wow. Heb je er een band mee?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga even buiten je tanden poetsen, vlerk.

Over 1,5 maand begint het Pro Tour jaar weer en dan zijn er nieuwe kansenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef Szura het volgende:
Overigens had Scholten zojuist De zwaan helemaal afgemaakt omdat ie niet MAD genoeg was om z’n nederlaag

Van wie is dat schijtnummer eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef K_uit_h het volgende:
Angels, typisch tokkiebruiloft nummer

Hopelijk weer VIESDIKquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Wat stond er op die Nederlandse vlag? Volkert?

Volkel. BROABANT.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

VIESDIKquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:

quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van wie is dat schijtnummer eigenlijk?

Dat volg ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Over 1,5 maand begint het Pro Tour jaar weer en dan zijn er nieuwe kansen

Sluit me hier wel bij aan. Al ligt het tempo van Dobbie wat hoger en dus wat fijner om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
Bij deze pot geen voorkeur, maar gevoelsmatig denk ik dat Durrant Price beter kan hebben dan Dobey.

Dat heb jij stiekem met het hele WK of nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit deze pot mij geen ene reet.

Vlaggetjesvolk gespotquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit deze pot mij geen ene reet.

Ik gun het de altijd sympathieke Aspinall wel om te winnenquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat heb jij stiekem met het hele WK of niet

Twee nobuddies.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewoon twee darters die bij mij geen gevoel opwekken.

WAARDELOOSquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
dit wordt echt hondsdiep in de nacht. Niet naar de kerk morgen

Zijn ook twee dooien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, dit zijn gewoon twee darters die bij mij geen gevoel opwekken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |