Het gros schijnt te gaan meedoen aan Q-school ja, maar je hebt sowieso het vrouwencircuit dat daar wel door zal blijven lopen. Als een fatsoenlijk iemand het overneemt van Des kan de BDO best blijven bestaan. En als het daar toch helemaal mis gaat is de WDF schijnbaar ook bezig om (onder leiding van Little Richard) een beter circuit aan te bieden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij volgt dat wel beter dan ik natuurlijk maar wat ik er zo van meekrijg wil ongeveer iedereen wel weg toch?
We dachten ook dat we Raya zouden missen. Om eerlijk te zijn, nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Daar waar we 1-2 jaar terug dachten dat het allemaal kansloze meuk zou worden
quote:
1x halve Finale UK open, 1x kwartfinale WK en verder nooit voorbij de laatste 16 gekomen op een major.... Dan vind ik het oprecht een grijze muis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar als dat je een grijze muis maakt kunnen we ongeveer alles onder de top10 wel wegstrepen
Wade v King ook ooit.quote:
Ah oke, je hebt inderdaad nog wel die scheidsrechters en Little Richard die misschien wat kunnen gaan doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het gros schijnt te gaan meedoen aan Q-school ja, maar je hebt sowieso het vrouwencircuit dat daar wel door zal blijven lopen. Als een fatsoenlijk iemand het overneemt van Des kan de BDO best blijven bestaan. En als het daar toch helemaal mis gaat is de WDF schijnbaar ook bezig om (onder leiding van Little Richard) een beter circuit aan te bieden.
Ach ja, als persoon wel. Is toch een mooi kleurrijk figuur johquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We dachten ook dat we Raya zouden missen. Om eerlijk te zijn, nee.
Ik ga de interviews echt wel missen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We dachten ook dat we Raya zouden missen. Om eerlijk te zijn, nee.
Hij is PUUR.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ja, als persoon wel. Is toch een mooi kleurrijk figuur joh
Als darter niet (meer)
Des wordt vooral door zo'n beetje iedereen behalve het selecte kampje rond vrouwlief uitgekotst.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ah oke, je hebt inderdaad nog wel die scheidsrechters en Little Richard die misschien wat kunnen gaan doen
En Des zit er meer als interim dus? Wel tijd dat die snel vervangen wordt dan
Dat zeker, zorgt ook voor veel publiek en sfeer. Maar qua niveau is hij dik voorbijgestreefd door vele anderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach ja, als persoon wel. Is toch een mooi kleurrijk figuur joh
Als darter niet (meer)
Norris is in mijn herinnering toch altijd wel garant voor een spectaculair potje met goeie scores en veel gechoke op de dubbel, die het op zijn piek de top wel lastig kan maken ook op een groot toernooiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
1x halve Finale UK open, 1x kwartfinale WK en verder nooit voorbij de laatste 16 gekomen op een major.... Dan vind ik het oprecht een grijze muis.
Ja, maar alleen de interviews na een nederlaagquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Ik ga de interviews echt wel missen.
Wat dat betreft had hij na het WK'17 moeten stoppen. Toen was ie voor het laatst echt erg goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeker, zorgt ook voor veel publiek en sfeer. Maar qua niveau is hij dik voorbijgestreefd door vele anderen
Zelfs toen was hij neerslachtig. Maar op het WK2018 was hij ook prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Toen was ie voor het laatst echt erg goed
Ja, dat kan altijd inderdaad, ik ben ook niet boos hoor ouwe reus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Norris is in mijn herinnering toch altijd wel garant voor een spectaculair potje met goeie scores en veel gechoke op de dubbel, die het op zijn piek de top wel lastig kan maken ook op een groot toernooi
Dat vind ik niet passen bij mijn definitie van vloergod maar daarover kunnen we van mening verschillen natuurlijk
Godzijdankquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja, dat kan altijd inderdaad, ik ben ook niet boos hoor ouwe reus.
Mentaal een ongeboren kind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat zeker, zorgt ook voor veel publiek en sfeer. Maar qua niveau is hij dik voorbijgestreefd door vele anderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |