quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Wel goed bereikbaar zo'n snelweg aan huis
Wel NL televisie zo te zienquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
4 maanden zitten vreten en tv kijken
Parkeren op de vluchtstrook, de rest lopen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef jevl het volgende:
Wel goed bereikbaar zo'n snelweg aan huis
Of iets met banden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog een wegrestaurant beginnen.
Waar je in NL E2,50 voor moet betalen om ze af te voeren......quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Guppy het volgende:
Oh joepie! Naast puin ook nog autobanden!
In Tsjechië ook zo te zien, zo snel die kerel zich uit de voeten maaktequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Waar je in NL E2,50 voor moet betalen om ze af te voeren......
Volgens mij geven ze daar geen ruk om het milieuquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef Guppy het volgende:
[..]
In Tsjechië ook zo te zien, zo snel die kerel zich uit de voeten maakte
Gat in hun portemonnee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit lijkt me ook een gat in de markt.
Nou ja, er staat ook nog steeds een Adventure Mini Golf op Bonairequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:04 schreef Revanches het volgende:
'denken dat het lasergamen een daverend succes wordt'
lekker sarcastisch![]()
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:05 schreef Guppy het volgende:
[..]
Nou ja, er staat ook nog steeds een Adventure Mini Golf op Bonaire
maar het sneeuwdequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef AnneX het volgende:
Ondernemend...die hadden een winterlang de taal kunnen leren, toch!?
Moet je wel een toiletgebouw, en ze mochten niet bouwenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom niet gewoon een camping voor caravans en tenten? Dat kost niet zoveel om aan te leggen.
Bijv. jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:06 schreef AnneX het volgende:
Ondernemend...die hadden een winterlang de taal kunnen leren, toch!?
Maar een B&B mag wel? Daar is ook een verbouwing voor nodig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:07 schreef Guppy het volgende:
[..]
Moet je wel een toiletgebouw, en ze mochten niet bouwen
Ze mochten niet meer nieuw bouwen geloof ikquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar een B&B mag wel? Daar is ook een verbouwing voor nodig.
Volgens mij inderdaad niet extra bij bouwen, maar waar de b&b komt kun je toch ook een wc's en douches maken?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:08 schreef Guppy het volgende:
[..]
Ze mochten niet meer nieuw bouwen geloof ik
Maar ik vind het nu sowieso heel ingewikkeld
Ik denk niet dat ze zich dat bedacht hebbenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens mij inderdaad niet extra bij bouwen, maar waar de b&b komt kun je toch ook een wc's en douches maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |