quote:
Echt in de stad weer?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ve
[..]
Veel branden ja.
Ben je weleens naar een live optreden van ze geweest?quote:
En dan moet het nog oud&nieuw wordenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ve
[..]
Veel branden ja.
ja 3xquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:13 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ben je weleens naar een live optreden van ze geweest?
Mja verschillende wijken.quote:
Ja gezellig hequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En dan moet het nog oud&nieuw worden
Yep. Dat is altijd een sponsor geweest van die vuren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:17 schreef hemarookworst het volgende:
Lol ik zag dat Richard de Mos in die nieuwe clip van Outsiders en de Kraaien zat
Luister momenteel Fleetwood Macquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:21 schreef PoezeligDing het volgende:
Iemand nog een goed muziekje voor me?
Daar vind ik één nummer live heel lekker van. Even zoekenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Luister momenteel Fleetwood Mac
Ben zeer benieuwd welke.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar vind ik één nummer live heel lekker van. Even zoeken
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd welke.
Dat is het liedje dat ik al in gedachte had ja. Die is goed ook.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |