Zolang het geen heavy metal is of die vreselijke techno ...quote:
Hier bijna niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
Hier ook veel geboem, laat staat in Den Haag
neu.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zolang het geen heavy metal is of die vreselijke techno ...
Kan niet echt oordelen of het hier erger is dan elders maar van wat er afgestoken wordt is het meerendeel wel zwaar illegaal.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
Hier ook veel geboem, laat staat in Den Haag
Hier net weer iemand die 200Ī sier de lucht in schootquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan niet echt oordelen of het hier erger is dan elders maar van wat er afgestoken wordt is het meerendeel wel zwaar illegaal.
Toch best mooi als je zelf niks koopt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier net weer iemand die 200Ī sier de lucht in schoot
Schandalig duur dat vuurwerkquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier net weer iemand die 200Ī sier de lucht in schoot
Het idee alleen al maakt sommigen overspannen.quote:
Mario bedoel je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het idee alleen al maakt sommigen overspannen.
Nee, voor hem vind ik het sneu. Maar de figuren die persoonlijk worden gun ik wel een complete doordraai burn-out.quote:
Dat persoonlijke hoeft dan ook weer niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, voor hem vind ik het sneu. Maar de figuren die persoonlijk worden gun ik wel een complete doordraai burn-out.
Maar gebeurt wel, elke dag weer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat persoonlijke hoeft dan ook weer niet.
alsjeblieft niet zeg. lol.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef PoezeligDing het volgende:
Dit nummer ken ik wel.
[..]
Maar gebeurt wel, elke dag weer.
Zal je de volgende keer de directe link naar de posts dm-en.
Hierna nog een partijquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik val half in slaap joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |