Precies en omdat Vinsaint Janssen ergens in dat vervelende Mexico speelt moeten we dat ook opeens interessant vinden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik krijg overal jeuk als ik die artikelen over Sevilla lees omdat Luuk de Jong daar speelt.

Een keer bij VI Live was de stagiaire achter de livefeed zichzelf aan het opvreten dat Luuk niet inviel terwijl Sevilla achterstond. Driemaal een bericht in de trend van 'WAAR BLIJFT LUUK DE JONG?!?!'quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik krijg overal jeuk als ik die artikelen over Sevilla lees omdat Luuk de Jong daar speelt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Het is voor Marcel ook geen dartprogramma maar de grote Marcel show.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:
Marcel kan ook nooit eens zijn analisten gewoon eens uit laten praten he

Zal hij ADHD hebben?quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:

quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef fetX het volgende:
146 gooi ik ook regelmatig uit.Not bad, doe ik je niet naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van

Het is de grote Marcel Aidstemeier Showquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:04 schreef Tagliano het volgende:

Vanmiddag stond Loek er ook al.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:05 schreef DKUp het volgende:
We gaan zo vast te laat naar de wedstrijd een paar keer.....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |