Wel vermakelijk maar zit niet op het puntje van mijn stoel ofzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar je vindt het nu nog niet zo boeiend?
Het is ook meer een vermakelijke tussendoorserie dan echt iets briljants.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wel vermakelijk maar zit niet op het puntje van mijn stoel ofzo.
Paar barkies extra geschovenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh Vincent durft het toch weer aan.
Maar niet naast Rolandquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Klopt, daar is niks mis mee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is ook meer een vermakelijke tussendoorserie dan echt iets briljants.
Maar die moeten er ook zijn.
Ik krijg overal jeuk als ik die artikelen over Sevilla lees omdat Luuk de Jong daar speelt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef maxi-mus het volgende:
Ik erger mij ook altijd aan 'de club van speler X'berichten altijd.
Wil niet naast Koos zitten volgens mij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach wat zal mij die krokettenkop jeuken. Geen last van, dus prima. Maijeraids daarentegenquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:02 schreef El-Stinho het volgende:
Wat een verschrikkelijke tafel. Alleen Dekker is prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |