Spotify abo van jou, Spotify abo van mij bekt toch net wat minder lekker.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gedateerd nummer, wie heeft er tegenwoordig nog CD's?
Wtfquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cd van jou, cd van mij heb ik dit jaar letterlijk meegemaakt maar dan met dvd's
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
De cd van jou, cd van mij heb ik dit jaar letterlijk meegemaakt maar dan met dvd's
Eerder vandaag was wel ook dat andere nummer over Hermanquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Herman in de zon op een terras
En nu meteen alles digitaliseren natuurlijk...quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:49 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Gelukkig kon ik de cd's meteen veiligstellen na de break up, want die heb ik toch allemaal zelf aangeschaft
Oh, dacht dat ie van Marilyn Manson was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Origineel van Johnny Cash is beter natuurlijk.
quote:
Das minderquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Of gewoon niet meer gaan samenwonen voorlopigquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En nu meteen alles digitaliseren natuurlijk...
CD from you CD from me?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Origineel van Johnny Cash is beter natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |