Zo, dat is wel heel jong geweest. Mijn vader helaas al met 59quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is verreweg de mooiste van AnoukMaar was ook net nadat m'n vader overleed, dus misschien speelt dat mee.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
ik vind de smaak van Esnnhills wel beter dan de smaak van Bugno hoor met al zijn foute urban muziek
Als de morgen is gekomen stond in 2007 nog gewoon op #131quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart ook de (re-)entry van Jan S
Ik luister graag naar Sander in de ochtend. Mark en Ramon heb ik ook wel aan staan. En Jorien en Eva vind ik ook prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind de huidige DJ lineup van 3FM sowieso grotendeels bloedirritant
Nee, staat alleen een zwarte ridder inquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef Bugno3 het volgende:
[..]![]()
Staat White Knight eigenlijk in de lijst?
Wie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik luister graag naar Sander in de ochtend. Mark en Ramon heb ik ook wel aan staan. En Jorien en Eva vind ik ook prima.
Thanksquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
ik vind de smaak van Esnnhills wel beter dan de smaak van Bugno hoor met al zijn foute urban muziek
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:34 schreef jrwl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |