die zijn ook niet weg te meppen lijkt hetquote:
Dat is niet live wat wij kijkenquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:40 schreef mario390 het volgende:
top 2000 a gogo en talkshow uit de cafe van de top 2000
ja op NPO3 ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat is wel live maar op andere zender
Godverquote:Op zaterdag 28 december 2019 19:51 schreef Recce het volgende:
Vier dagen knallen dit jaar. Al uren geknal rond m'n huis. De kat heeft nog niets gegeten. Bah!
Arm beestjequote:Op zaterdag 28 december 2019 19:51 schreef Recce het volgende:
Vier dagen knallen dit jaar. Al uren geknal rond m'n huis. De kat heeft nog niets gegeten. Bah!
quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:51 schreef Recce het volgende:
Kan je ze niet wegjagen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:52 schreef Recce het volgende:
Het zijn ook gewoon kleine kinderen die nu redelijk zwaar vuurwerk aan het afsteken zijn.
och arm beestje. Puck is ook bangig en komt geregeld even troost halen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:51 schreef Recce het volgende:
Ik vermoed dat ik dan een grote bek krijg en daarna vuurwerk op m'n balkon.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Kan je ze niet wegjagen?
Of er naartoe lopen en zeggen dat ze je kat bang hebben gemaakt?
Daar heb je een puntquote:
Luna zit onder m'n bed. Die komt daar voorlopig niet onder uit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
och arm beestje. Puck is ook bangig en komt geregeld even troost halen.
Dan zou ik dat ook niet doen nee.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ik dan een grote bek krijg en daarna vuurwerk op m'n balkon.
goshie.. dat het wel heel sneu. Mooie naam trouwens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 19:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Luna zit onder m'n bed. Die komt daar voorlopig niet onder uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |