Nog nooit, ook niet je broer ofzo?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geslagen trouwens. Wel eens geprobeerd met een hele irritante jongen op de middelbare maar het was letterlijk of een onzichtbare kracht m'n arm blokkeerde.
Lekker! Eet smakelijk vastquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
neuj zoete aardappelgratin, en een rollade
En de sla hoeft alleen onder de dressing.
Ik heb wel eens iemand heel hard geslagen met vlakke hand vol in haar snuit. Helemaal vanuit achter mijn rug. Was heel bevredigend. maar toen was ik 12.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand geslagen trouwens. Wel eens geprobeerd met een hele irritante jongen op de middelbare maar het was letterlijk of een onzichtbare kracht m'n arm blokkeerde.
Same herequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
op dit soort omenten had ik gehoopt opgegroeid te zijn in de 60s en 70s, maar helaasch.
Niet snel genoegquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezus wat gaat t hier snel...
Nah, die was altijd veel groter dan ik, en had stalen neuzenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nog nooit, ook niet je broer ofzo?
Die is lekker ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef Gretzl het volgende:
Boogie Wonderland doet me bij tijd en wijle ook denken aan dit moderne anthem![]()
Voor obscure shit is Spotifys Discover Weekly ook altijd wel fijn. Goed, meeste wat erin staat is meuk maar er zitten vaak 3-5 pareltjes in elke weekquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een goeie vriend dankzij wie ik enorm veel toffe muziek heb ontdekt, al sinds jonge leeftijd
Denk dat ik zonder hem veel later pas echt toffe en obscure shit had ontdekt
dank uquote:
Ja alleen dan eigenlijk wel het liefst in Duitsland, zodat ik de krautrock nog van dichtbij had mee kunnen makenquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
op dit soort omenten had ik gehoopt opgegroeid te zijn in de 60s en 70s, maar helaasch.
welkom bij het top 2000 topic, ik ben jouw gids. Het kan hier druk worden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
jezus wat gaat t hier snel...
Neejoh, dan kon je nog niet genieten van 90s muziek. Nu kun je genieten van beide!quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
1979 dit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef MTheBassman het volgende:
Oh, wie was dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand heel hard geslagen met vlakke hand vol in haar snuit. Helemaal vanuit achter mijn rug. Was heel bevredigend. maar toen was ik 12.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |