Nee, die denken dat hij dat allemaal zelf verzint.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden mensen hier nou op stemmen vanwege Borsato?
Ik wist niet eens dat Borsatan die had gebruikt in Roodquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:14 schreef Dagoduck het volgende:
Zouden mensen hier nou op stemmen vanwege Borsato?
Ik heb gelukkig een goeie vriend dankzij wie ik enorm veel toffe muziek heb ontdekt, al sinds jonge leeftijdquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jep, hoort er allemaal bij met je muzikale reis.Ik vraag me wel serieus af wat er van mij als muziekliefhebber was geworden als ik niet in het internettijdperk heb opgegroeid(wellicht was ik dan echt niet veel verder gekomen dan de radio
)
Ik heb vrijwel m'n volledige muzieksmaak te danken aan last.fm en een aantal fora
Onderschat het plebs niet.quote:
neuj zoete aardappelgratin, en een rolladequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Mijn ouders en broer en zus waren geen muziekliefhebbers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik vraag me serieus wel af wat er van mij als muziekliefhebber was geworden als ik niet in het internettijdperk heb opgegroeid(wellicht was ik dan niet veel verder gekomen dan de radio)
Ik heb vrijwel m'n volledige muzieksmaak te danken aan last.fm en een aantal fora
Is ook niet zo, lijkt er niet eens erg op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:15 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat Borsatan die had gebruikt in Rood
Dit dusquote:
Fantasy is drie klassen beter, maar ok.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:13 schreef ok01 het volgende:
Hierna de leukste van Earth Wind and Fire
Dat was dit toch ook gewoon? Al krijg ik nog een net iets warmer gevoel van Fool's Overturequote:Op zaterdag 28 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
caps lock hou ik voor de echt pure genot nummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |