Hey ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 20:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zal wel spanning wezen.
Jongen is 23, komt wel goed.
Wat valt er onder goedquote:
Damn. Lekker zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 21:55 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Lekker wijfje
Goede baan
2.5 leuke kids
Mooi huis
Etcetc
Daar doen we het allemaal voorquote:
Denk dat een half kind geen kwaliteit is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Daar doen we het allemaal voor![]()
Al heb ik liever kwaliteit boven kwantiteit. Maar als er veel kwaliteit is dan kan ik daar goed mee leven.
Dan zit je met een @UitStraling opgescheept inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk dat een half kind geen kwaliteit is.
Miskraam kan iedereen overkomen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Denk dat een half kind geen kwaliteit is.
Grappig hoe sommige miskramen toch nog rondlopen en ademen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Miskraam kan iedereen overkomen.
Noutjes noutjes noutjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Grappig hoe sommige miskramen toch nog rondlopen en ademen.
En in het rond neuken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
En hele dagen, weken, jaren, dag in dag uit op Fok zitten.
Niemand in deze SC neukt in het rond. De meesten omdat ze niet kunnen en anderen omdat ze daar voor kiezen.quote:
Precies. Ik doe het niet voor het huwelijk, dat is namelijk walgelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Niemand in deze SC neukt in het rond. De meesten omdat ze niet kunnen en anderen omdat ze daar voor kiezen.
Jammerjoh.
Alsof iemand met jou wil trouwen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Precies. Ik doe het niet voor het huwelijk, dat is namelijk walgelijk.
Waarom ben je ineens zo gemeenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Alsof iemand met jou wil trouwen.
Je hebt gelijk deze sc is echt te toxisch voor mijn zachtaardige ziel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waarom ben je ineens zo gemeen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |