Ik kijk wel, kost me niets, ook geen vinger of een oogbalquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen vw anno 2k19
Kan wel eens het laatste jaar zijn dankzij alle zuurpruimen. Zou het ervan nemen vriend
Je vriendin is eindelijk uit de kast?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Geen idee. Ben dan te druk bezig met potten
Ze is toch uit de kast gekomen zodar ze kiid thuis kon laten zien?quote:Op dinsdag 31 december 2019 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vriendin is eindelijk uit de kast?
Jij ook.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:00 schreef FernandoMartinez het volgende:
Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!
Die van mij lijkt tenminste nog op een vrouw vriendquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vriendin is eindelijk uit de kast?
Lafjes hoor. Er is niks beter dan zelf met vw in de weer te zijnquote:Op dinsdag 31 december 2019 23:19 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik kijk wel, kost me niets, ook geen vinger of een oogbal
Een F1-rijk jaar toegewenst vriendquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lafjes hoor. Er is niks beter dan zelf met vw in de weer te zijn
Jij ook vriend. Dat je maar weinig secondes mag verliezen in de pits en je softs zo lang mogelijk heel blijvenquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een F1-rijk jaar toegewenst vriendmogen er vele pole positions plaatsvinden.
Gelukkig ben je zelf ook wezen kijken, want je hebt je vingers nog om te typenquote:Op woensdag 1 januari 2020 01:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Lafjes hoor. Er is niks beter dan zelf met vw in de weer te zijn
Kijken, maar heb zelf ook een paar barkies de lucht in gestuurdquote:Op woensdag 1 januari 2020 03:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Gelukkig ben je zelf ook wezen kijken, want je hebt je vingers nog om te typen
Of volwassen mannen die op een forum zitten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 03:18 schreef Solotovski het volgende:
Volwassen mannen met vuurwerk kan ik echt niet serieus nemen. Beetje hetzelfde als volwassen mannen die naar een gay as fuck Japanse tekenfilm kijken
Geestelijk ben ik verre van volwassenquote:Op woensdag 1 januari 2020 03:20 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Of volwassen mannen die op een forum zitten.
Rest my casequote:Op woensdag 1 januari 2020 03:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Geestelijk ben ik verre van volwassen
Oh ik dacht dat jij het vrouwtje was in de relatie.quote:Op woensdag 1 januari 2020 01:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die van mij lijkt tenminste nog op een vrouw vriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |