Nee, het was gewoon een beetje offquote:
nou moest gewoon betalen hoor...quote:
Daar kan anders geen vuurwerk tegenop.quote:
Niznoquote:
Ik kan niet voor essn spreken, maar dit heb ik dus ook nog regelmatig met oude T2000 nummers. Als het om hits gaat van voor '95 herken ik een hoop gewoon niet. De reden: voor mijn tijd + m'n interesse ligt grotendeels bij de artiesten die nu actief zijn. Ik doe eigenlijk alleen aan muziekquizzen mee als ik support heb van teamgenoten die wel iets meer kennis hebben van OLMquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
OMG hoe heb jij ooit een muziekquiz kunnen winnen
gemiste kansquote:
haaiquote:
Ontzettend Leuke Muziek, slim ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ik kan niet voor essn spreken, maar als het om hits gaat van voor '95 herken ik meestal ook maar weinig. Gewoon te oud + m'n interesse ligt grotendeels bij de artiesten die nu actief zijn. Ik doe eigenlijk alleen aan muziekquizzen mee als ik support heb van teamgenoten die wel iets meer kennis hebben van OLM
Ja, niemand wist wat, en het waren echt geen obscure liedjes ofzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
die anderen waren dus nog erger
"Zonne grutte vuurbal jonguh!"quote:
Jaquote:
Haha, grapjurk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef djenneke het volgende:
Na oudejaarsavond heb ik ook een nieuwe auto. Een Aston Martin DBS Superleggera
En dan ga ik maar in Duitsland wonen, of vlak bij de grens
Ik word volgend jaar sowieso wel droevig als ik nog maar 100 km/h mag
Ze moeten wel ergens moody van worden toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:07 schreef Isorden het volgende:
Zag net dat de gemiddelde leeftijd van stemmers voor dat Moody Blues nummer 53 is....
Is dat dan Progstaatrock?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |