quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef MTheBassman het volgende:
Hey, heel grappig verhaal over die achternaam van de drummert...
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Isorden het volgende:
Heeft er nog iemand een leuke anekdote over baarden en achternamen?
Ah dank je.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Zorro het volgende:
Wisten jullie al dat die drummer van die baarden die dus geen baard heeft dat ie dan wel zo heet, Baard dus maar dan in het Engels dat het dan Beard is en dat die naderen dan wel baarden hebben maar dan weer niet zo heten en zo?
Dan kun je best blij zijn met een lange baard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
ZZ Top heeft dit nummer naakt ingezongen.
precies!quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef essnhills het volgende:
Het heeft gewoon nut, al die uren hier met de top2000
I can't stand the rain was dat voor mij. Suzie Q heb ik leren kennen door de 'voorloper' van de top2000, namelijk de Top100 Allertijden dat door Veronica altijd op Goede Vrijdag werd gedraaid. Daar heb ik een hoop nummers van leren kennen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suzie Q was denk ik het eerste nummer dat ik kende van CCR.
Ik moet ook altijd 85% van de antwoorden neerpennen omdat de rest het niet weet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Klinkt als mij. Ik heb altijd de muzieksecties bij pubquizzen gedomineerd.
Ik kende voor de Top 2000 mijn klassiekers vooral van huis uit en van VH1.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:20 schreef livelink het volgende:
[..]
I can't stand the rain was dat voor mij. Suzie Q heb ik leren kennen door de 'voorloper' van de top2000, namelijk de hemelse 100 (of zoiets) dat door Veronica altijd op Goede Vrijdag werd gedraaid. Daar heb ik een hoop nummers van leren kennen.
Have You Ever Seen The Rain hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Suzie Q was denk ik het eerste nummer dat ik kende van CCR.
Welke?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:20 schreef livelink het volgende:
[..]
I can't stand the rain was dat voor mij. Suzie Q heb ik leren kennen door de 'voorloper' van de top2000, namelijk de hemelse 100 (of zoiets) dat door Veronica altijd op Goede Vrijdag werd gedraaid. Daar heb ik een hoop nummers van leren kennen.
Topquote:
Dus geen no nut december?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef essnhills het volgende:
Het heeft gewoon nut, al die uren hier met de top2000
Ja ik heb eenzelfde probleem, vraag mij iets over rare muziek van vroeger en ik weet het, vraag me iets over iets wat alleen in Nederland echt bekend is geweest en ik sta met m'n mond vol tandenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd 85% van de antwoorden neerpennen omdat de rest het niet weet.Zal vanavond ook zo zijn, maar het verschil wordt dan altijd gemaakt bij de vragen die ik niet weet, meestal van lokale bands. Dus ik ben zeg maar de haas van het stel en dan mag de rest de eindsprint inzetten voor de winst.
Ja, dan heb je net dat ene nummer dat op het puntje van je tong zit wat je uiteindelijk de punt voor de eerste plaats kostquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd 85% van de antwoorden neerpennen omdat de rest het niet weet.Zal vanavond ook zo zijn, maar het verschil wordt dan altijd gemaakt bij de vragen die ik niet weet, meestal van lokale bands. Dus ik ben zeg maar de haas van het stel en dan mag de rest de eindsprint inzetten voor de winst.
Dat was een goed uurtje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef Poppejans het volgende:
Huilen. Door m'n werk vanmorgen Nirvana en KoRn gemist,teruglezen hier maakte het een beetje goed.
ja ik ken m ook nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
I can't stand the rain van CCR, moet ik eens opzoeken
Ik wil het niet weten...quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:22 schreef djenneke het volgende:
Wat is die man met die slinger allemaal aan het doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |