quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ [url= https://pasteboard.co/INm9ARL.jpg]afbeelding[/url] ]
Hier gaat iets mis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ [url= https://pasteboard.co/INm9ARL.jpg]afbeelding[/url] ]
OZ keek ik echt in 3-4 dagen helemaal af. Zelden zon bizar goede serie gezien. Game of Thrones komt niet eens in de buurt. Staat ook heel hoog in al in die lijsten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee maar wil ik nog wel een keer zien.
Maar er is zoveel wat ik wil zien dus vergeet het vaak
Game of Thrones staat tegenwoordig niet eens meer in mijn top-50 (lol)quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
OZ keek ik echt in 3-4 dagen helemaal af. Zelden zon bizar goede serie gezien. Game of Thrones komt niet eens in de buurt. Staat ook heel hoog in al in die lijsten.
Ozark is ook genot en Sopranos uiteraard.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Game of Thrones staat tegenwoordig niet eens meer in mijn top-50 (lol)
Naast die van Onno Hoes.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:59 schreef De_Kraam het volgende:
Ligt de leverworst van Co ook in de koelkast?
Naja gelukkig heb ik niet de verkeerde tatoeage aangewezenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar baal jij heel erg van he.
Scheer je weg. Lewis of VdBergh is toch genot joh.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik wil deze twee allebei niet in de kwartfinale. FLOPSHOW
Sopranos uiteraard gezien, Ozark alleen het eerste seizoen maar dat vond ik een B-serie. Wel een leuk meisje daarinquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:06 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ozark is ook genot en Sopranos uiteraard.
Bijgeloof.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Lewis heeft deze kerst niet gedoucht
Ozark wordt steeds beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sopranos uiteraard gezien, Ozark alleen het eerste seizoen maar dat vond ik een B-serie. Wel een leuk meisje daarin
Zijn leeftijd komt duidelijk niet overeen met zijn gewicht haha, ja of je moet 34 met 5 vermenigvuldigen haha dan kom je in de buurt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Snackpot ziet er ook niet uit als 34.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel antidepressivas zullen deze twee heren bij elkaar gebruiken? Denk dat de medicatievoorraad bij de PDC groter is dan bij mijn apotheek.
Dat leek mij een wijvenserie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met You.
Stukje stalker genot.
Ja is mij beetje te homofiel die serie, maar ga hem nog wel x kans geven. Titans is overigens ook genot. Is wel superhelden, maar meer anti-superhelden. Hele donkere serie, vergelijkbaar met Watchmen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met You.
Stukje stalker genot.
Dexter = slap aftreksel van American Psycho die films. Die waren wel genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is net zoveel een wijvenserie als Dexter een wijvenserie was.
Die staat ook nog op mijn watchlist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ja is mij beetje te homofiel die serie, maar ga hem nog wel x kans geven. Titans is overigens ook genot. Is wel superhelden, maar meer anti-superhelden. Hele donkere serie, vergelijkbaar met Watchmen.
Oh, maar eens proberen dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit geloof ik onmiddelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef maxi-mus het volgende:
“Ik wilde er eerst niet op ingaan, maar er is één ding dat ik recht wil zetten. Iedereen mag zijn mening hebben, maar het raakt me dat mensen mij in verband brengen met dergelijke middelen”, benadrukt Karsdorp. “Iedereen die dichtbij me staat weet dat ik nog nooit iets heb gebruikt en zal gebruiken.”
Oké tokkie Rikkert
De eerste 4 seizoenen van Dexter waren wel vermakelijk vond ik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb je Wade voor nodigquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:08 schreef RensAjacied het volgende:
Hoeveel antidepressivas zullen deze twee heren bij elkaar gebruiken? Denk dat de medicatievoorraad bij de PDC groter is dan bij mijn apotheek.
Trinity Killer-seizoenquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:12 schreef BB-King het volgende:
[..]
De eerste 4 seizoenen van Dexter waren wel vermakelijk vond ik.
Oja nieuw seizoen Youquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben nu bezig met You.
Stukje stalker genot.
Winnaar van deze partij moet tegen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Je zou niet zeggen dat Adie 13e staat op OoM
Toss a coin to your Witcher.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vond ik The Witcher toch licht tegenvallen. Ga van de week even de boekjes halen.
Sieg heil -mvbquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat zingen die duitsers nou heel de tijd?
The Aspquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Winnaar van deze partij moet tegen?
lolquote:Op zaterdag 28 december 2019 16:16 schreef wimderon het volgende:
https://www.robdevries.ne(...)je%20Teringlijer.mp3
Is die boekenreeks volledig afgerond? Dus geen got praktijken zegmaar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:14 schreef maxi-mus het volgende:
Overigens vond ik The Witcher toch licht tegenvallen. Ga van de week even de boekjes halen.
Kwartfinalequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Winnaar van deze partij moet tegen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |