Wat ga je kijken op Netflix?quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:46 schreef Poepz0r het volgende:
Bohh even Netflix op het 2de scherm of niet, keuzes keuzes![]()
Die heeft een vriend met lang haarquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef Madhouse11 het volgende:
Ff Jutta Leerdam gekeken hoor. Nomnomnom
Arrow, want ik zit nu alles te volgen van DC. Moet nu 2 seizoenen Arrow, dan 1 seizoen Supergirl en dan weer terug geloof ik. Black Lightning seizoen 1 ook al gezien genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je kijken op Netflix?
Buurman&Buurmanquote:Op zaterdag 28 december 2019 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga je kijken op Netflix?
Supergirl, dat lijkt mij echt ontzettend kut.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arrow, want ik zit nu alles te volgen van DC. Moet nu 2 seizoenen Arrow, dan 1 seizoen Supergirl en dan weer terug geloof ik. Black Lightning seizoen 1 ook al gezien genot.
Dat klinkt kut.quote:Op zaterdag 28 december 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Arrow, want ik zit nu alles te volgen van DC. Moet nu 2 seizoenen Arrow, dan 1 seizoen Supergirl en dan weer terug geloof ik. Black Lightning seizoen 1 ook al gezien genot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |