Liever een gehaktstaaf?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten. Ik had spaghetti met kaassaus en geroosterde groenten.
[..]
Ik vind frikandel niet echt lekker.
Liever een kroket of een kaassouffléquote:
doedelsquote:
Heb ook een sapje tussendoor gedronken.quote:
Gewoon de hele dag lekker tochquote:
Ha hopje, pantalon of jeans?quote:
Kan ook wel boos gaan doen als je wilquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
doedelsWat bende gij vrolijk!
Nog zo'n geinponemquote:
Goedzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ook een sapje tussendoor gedronken.
Wacht maar tot ik een keer goed pissig ben ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan ook wel boos gaan doen als je wil
Jeans vandaagquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ha hopje, pantalon of jeans?
Hoi schatje, waarom kutdag?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef mario390 het volgende:
[..]
hai liefie,je bent niet schuld het is en kutdag
Zoietsquote:
You sexy motherfucker ... ©Princequote:
Ga je door tot ver in de avond op 31-12 met dts, als je slechts 5 minuten voorsprong hebt voor de avond aanbreekt?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi schatje, waarom kutdag?
Mijn keuken is weer een stukje opgeknapt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Zullen misschien live gaan?
hier werd ik blokeerd en uitgelacht, top 2000 werkt nog altijd niet nu heb ik ook en account maar werkt nietquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:26 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hoi schatje, waarom kutdag?
Mijn keuken is weer een stukje opgeknapt.
ah okequote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Zoiets
[ afbeelding ]
Zullen misschien live gaan?
Ik laat mij niet in de kaart kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je door tot ver in de avond op 31-12 met dts, als je slechts 5 minuten voorsprong hebt voor de avond aanbreekt?
Best een lekker nummerquote:
Een echte pokerspeelsterquote:Op zaterdag 28 december 2019 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik laat mij niet in de kaart kijken.
Wie lacht jou uit?quote:Op zaterdag 28 december 2019 18:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier werd ik blokeerd en uitgelacht, top 2000 werkt nog altijd niet nu heb ik ook en account maar werkt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |