Ja maar John zn cover staat hogerquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Free fallin staat er gewoon in van Tom Petty?
Ik zet wel even Dio op.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Haha. Nee. Hier ga ik niet naar luisteren.
Het is nogal makkelijk om je persoonlijke mening in zoiets door te drukken. Wie bepaalt of een origineel per se beter is? De stemmer kiest blijkbaar voor Triggerfinger en niet voor Lykke Li.quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens.
I Put a Spell is dan weer wel beter dan t origineel
De enige wijze waarop dit nummer geluisterd dient te worden.quote:
Heb je er een broertje Dotan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:54 schreef Dagoduck het volgende:
Haha. Nee. Hier ga ik niet naar luisteren.
Jep. Gewoon op dezelfde voet verderquote:Op zaterdag 28 december 2019 14:55 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Het trollenleger heeft ook weer z'n ding gedaan
MH17quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:55 schreef datismijnmening het volgende:
Hoezo staat dit er nog steeds in?![]()
Ik dacht hij gecancelled was na zijn neptweets
Ja, maarja, de stemmer..quote:Op zaterdag 28 december 2019 14:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is nogal makkelijk om je persoonlijke mening in zoiets door te drukken. Wie bepaalt of een origineel per se beter is? De stemmer kiest blijkbaar voor Triggerfinger en niet voor Lykke Li.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |