Het is duidelijk WGR, het R&P deel ben je nog lang niet aan toe dat vergt veel meer zelfreflectie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:41 schreef kree het volgende:
[..]
Nee nou ben ik het niet zo mee eens, want het gaat mij niet zozeer om adviezen om eronder uit te komen ook, maar meer om uit te leggen hoe zoiets gaat. Trouwens ook psychisch hoor, want ben even aardig gestressed geweest.
Daarom zeg ik het is een beetje een twijfel geval. Het gaat mij niet alleen om het recht namelijk maar ook om van tja wat doet zoiets met je..
Snap je? WGR is toch meer de praktische zaken, maar wil juist meer het persoonlijke dan ook beetje uitleggen
Het is beide trouwens. Maar ga er geen twee topics over maken. Zie het maar als dagboek achtig dan evt vragen specifiek kunnen altijd naar WGR nog.
Lukt dat hier denk je?
je topic is gewoon open.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:09 schreef kree het volgende:
Gvd ik wil het verhaal vertellen en het vervolg, mag dat ook niet meer dan? Waarom moet het nu weer dicht dan? Ik vraag niet om een mening ik vertel hoe het gaat, mag ik even een inleiding geven dan want het is persoonlijk... open maar weer... danku
Nou bij mij even niet hoor, maar zal wel een glitch zijn ofzo l) anyway maakt niet uit. Geef het een poging om maar te vertellen enzo. Maar we zien wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:10 schreef Tailless het volgende:
[..]
je topic is gewoon open.
Misschien idee om morgen nog eens proberen.
Waar heb je het over? Je topic is gewoon open en is nog nooit geslot door mij of mijn collega.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:09 schreef kree het volgende:
Gvd ik wil het verhaal vertellen en het vervolg, mag dat ook niet meer dan? Waarom moet het nu weer dicht dan? Ik vraag niet om een mening ik vertel hoe het gaat, mag ik even een inleiding geven dan want het is persoonlijk... open maar weer... danku
Jaja zal mijn fout zijn geweest mss was ie net ff dicht of weet ik veel internet ding waardoor maar hij is open idd, dus geen zorgen. Hoop het een beetje bij te houden. Maakt me niet heel veel uit weer.verwijten en hoe stom enzo want hadden we gehad. Maar ok ik heb een hoge grens, maar willen jullie die even beetje in de gaten houden?quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:36 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Je topic is gewoon open en is nog nooit geslot door mij of mijn collega.
quote:En ok bij voorbaat ga biet in in de gang van dit want dan vraag ik een slotje. Alle shit naar mij is daar genoemd.
R&P / [R&P] Feedback
Als het kut gaat vraag ik een slot en is dit gewoon weer dicht
Ik kom net uit de auto en ik zie dit. Topic was al dicht want vol. Aub geen nieuw deel openen. Zo wel gooi ik hem direct dicht.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:06 schreef kree het volgende:
Houden jullie mijn topic beetje in de gaten jah? Was er allang eigenlijk klaar mee maar heb het maar over me heen laten komen weer. Ok dat hebben we gehad dan. Nu moet het serieuzer of ik reageer niet meer want mag het even na 6 volle topics met gezeik vooral en nu dit weer.
Zie tt wil het verhaal vertellen niet 1000 keer horen hoe slecht ik ben bla bla bla in alle vormen en maten verteld onderhand.
Het is wat het is he en ok ik moet er de gevolgen van onderzoek en die will ik graag even delen. Daarop focus topic dus rest mag zo weg. Dank.
Zoals je ook in het topic is gezegd: dit is een forum. Geen fb, geen blog. Dus daar horen reacties bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:06 schreef kree het volgende:
Houden jullie mijn topic beetje in de gaten jah? Was er allang eigenlijk klaar mee maar heb het maar over me heen laten komen weer. Ok dat hebben we gehad dan. Nu moet het serieuzer of ik reageer niet meer want mag het even na 6 volle topics met gezeik vooral en nu dit weer.
Zie tt wil het verhaal vertellen niet 1000 keer horen hoe slecht ik ben bla bla bla in alle vormen en maten verteld onderhand.
Het is wat het is he en ok ik moet er de gevolgen van onderzoek en die will ik graag even delen. Daarop focus topic dus rest mag zo weg. Dank.
Owh niet eens gezien, wil het verhaal nog steeds wel vertellen hoor. Maarja het is beetje vechten tegen de bierkaai wss?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:08 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kom net uit de auto en ik zie dit. Topic was al dicht want vol. Aub geen nieuw deel openen. Zo wel gooi ik hem direct dicht.
Ik heb nu geen tijd om lang te reageren. Zie de posts van catastrophe hierboven, dat dekt de lading.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:10 schreef kree het volgende:
[..]
Owh niet eens gezien, wil het verhaal nog steeds wel vertellen hoor. Maarja het is beetje vechten tegen de bierkaai wss?
Plan van aanpak waarover?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:10 schreef loveli het volgende:
Voorstel: geen dagboek topic, maar plan van aanpak topic. @:kree heeft er meer aan om een plan te hebben dan een blog.
En LIF is misschien een betere plek.
Naja, de mods hebben ook slaap nodig en een leven IRL...quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op P&R vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Klopt maar ok. Dan is het beetje aan users ook en ik kan er echt zo een heel aantal opnoemen hoor die niet zo nodig waren ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Naja, de mods hebben ook slaap nodig en een leven IRL...
Volgens mij snap je niet dat als ik niet bezig was geweest met andere dingen (ik heb ook nog een leven en werk en een gezin, sorry dat ik besta) je topic de 300 posts helemaal niet had gehaald.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op RP vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Waar zit je nu eigen mee dan?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:17 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt maar ok. Dan is het beetje aan users ook en ik kan er echt zo een heel aantal opnoemen hoor die niet zo nodig waren ofzo.
Maar whatever het is dicht nu en eigenlijk is het jammer want heb ook niet echt zin om nu weer iets nieuws te openen.
Maar zit dus nog steeds wel met hetzelfde.... tsja.
Rustig maatquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:18 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Volgens mij snap je niet dat als ik niet bezig was geweest met andere dingen (ik heb ook nog een leven en werk en een gezin, sorry dat ik besta) je topic de 300 posts helemaal niet had gehaald.
Wat CotS ook zegt, je opent midden in de nacht een topic en verwacht strakke moderatie. dat is een onhaalbare kaart, Zelfs als je dat in FHF of TTK had gedaan (waar ik mod ben aangezien ik wel de hele nacht wakker was) was er niet echt strakker te modereren op de wijze waarop jijzelf je topic ook prima aan het verknallen was.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Jaja, nou ik wil nog steeds een topic openen over hoe die procedure gaat over het cbr en dan met wat meer in detail als wat ik eerder kon vinden. Ook op fok btw. Maargoed dat ga ik wss vanzelf wel ondervinden. Maarja ok ben er wel klaar mee, eigenlijk jammer want had er wel beetje over willen praten meer op RP vlak maar daar is het nooit toe gekomen wel. Beetje jammer iets strakkere moderatie volgende keer wel danku...
Hoho, dat is wel erg makkelijk! Je kunt het niet 100% bij de mods leggen. Ook jij hebt er een verantwoordelijkheid in. En, zoals al gezegd, mods doen dit vrijwillig en hebben ook een leven. Dat jij een nacht kunt doorhalen en nununuuuuu een topic wil en moet en zal openen wil niet zeggen dat zij dan online moeten zijn om je handje vast te houden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef kree het volgende:
Zo leest het niet. Opbouwende kritiek geven is iets heel anders dan wat jij nu doet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:19 schreef kree het volgende:
[..]
Rustig maatomg ik val jullie niet aan als mods, geef maar wat opbouwende kritiek, het is niet boos bedoelt hoor. Komop zeg loop hier ook al tijd mee
Die had ik allang al gebleken natuurlijk. Net zoals aantal anderen die overigens allemaal eindigden in bash ts en daarna gesloten zijn omdat ts niet meer reageerde. Ok snap nu wel waarom ja. Wilde hier eens het complete verhaal vertellen, maar denk dat dit hetzelfde gaat eindigen ook weer. Want mensen willen nu eenmaal graag liever zeiken als luisteren. Ok dat er weet ik hoeveel mensen opzoek zijn naar die info die in die situatie komen (kom ik niet, doe toch alles goed,,,, jaja totdat). Maar ok. Dat onveranderd wilde ik even duidelijk maken nu aan een praktijkervaring. Van mezelf desnoods nog nu. Maar het kan niet... ik krijg de kans niet want het is veroordeeld gelijk. Ok ligt aan de tijd zeg je?? Nou ok doen we het een andere tijd? Denk je maakt het wat uit? Ik niet. Het is wel jammer maar mss kan er nog wel een frontpage verhaal; of blog ding of weet ik hoe dat gaat kom daar nooit. Van worden gemaakt. Maarja het is allemaal nog in werking nu en duurt allemaal maaaaandenquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:21 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoho, dat is wel erg makkelijk! Je kunt het niet 100% bij de mods leggen. Ook jij hebt er een verantwoordelijkheid in. En, zoals al gezegd, mods doen dit vrijwillig en hebben ook een leven. Dat jij een acht kunt doorhalen en nununuuuuu een topic wil en moet en zal openen wil niet zeggen dat zij dan online moeten zijn om je handje vast te houden.
En jouw verantwoordelijkheid begint eigenlijk al bij een helder idee van wat je met je topic wil. Want het bungelt voor mij nog steeds tussen WGR en R&P.
Wat betreft de procedure is er zelfs al eens een (is ook naar gelinkt in jouw topic): WGR / Rijbewijs ingevorderd - geen informatie bekend bij politie Lees die eens door, staat veel info in.
En dan zie je een voorbeeld van een andere manier om als TS bij te dragen aan zo’n topic.
Lees dat eens door.
Ik geloof er niks van dat jij alle delen hebt doorgelezen, want zo is het echt niet gegaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:26 schreef kree het volgende:
[..]
Die had ik allang al gebleken natuurlijk. Net zoals aantal anderen die overigens allemaal eindigden in bash ts en daarna gesloten zijn omdat ts niet meer reageerde. Ok snap nu wel waarom ja. Wilde hier eens het complete verhaal vertellen, maar denk dat dit hetzelfde gaat eindigen ook weer. Want mensen willen nu eenmaal graag liever zeiken als luisteren. Ok dat er weet ik hoeveel mensen opzoek zijn naar die info die in die situatie komen (kom ik niet, doe toch alles goed,,,, jaja totdat). Maar ok. Dat onveranderd wilde ik even duidelijk maken nu aan een praktijkervaring. Van mezelf desnoods nog nu. Maar het kan niet... ik krijg de kans niet want het is veroordeeld gelijk. Ok ligt aan de tijd zeg je?? Nou ok doen we het een andere tijd? Denk je maakt het wat uit? Ik niet. Het is wel jammer maar mss kan er nog wel een frontpage verhaal; of blog ding of weet ik hoe dat gaat kom daar nooit. Van worden gemaakt. Maarja het is allemaal nog in werking nu en duurt allemaal maaaaanden
Dat zei ik niet en bedoelde ik niet. Ik heb echt vaak gezegd het is mijn schuld enzo en zie ook de 6 delen ervoor al.. het ging mij meer om de uitleg van hoe gaat zoiets nou verder vanaf post 1 al. Tja dat iedereen het dan nodig gaat vinden om het alleen maar bij mij te leggen.... |quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zo leest het niet. Opbouwende kritiek geven is iets heel anders dan wat jij nu doet.
Ik lees alleen maar dat het ontsporen van dat topic iedereen zijn of haar schuld is (inclusief de mods), behalve de jouwe.
Zoek anders eens nog wat verder op fok met dit soort onderwerpen, for shure ga je er een paar tegen komen dat ts het zo zat was dat ie niet eens meer wilde reageren. En die zijn al oud.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
Het lijkt mij ook geen goed plan om het kree topic naar FB te verplaatsen dus ik wil alleen nog even dit kwijt...
[..]
Ik geloof er niks van dat jij alle delen hebt doorgelezen, want zo is het echt niet gegaan.
Ja, na 5 delen met diverse updates en goede inhoudelijk posts werd het stil vanuit TS. Maar het zijn lange procedures, TS heeft ook een leven en is daardoor dat topic wellicht vergeten, of komt niet meer op FOK! Maar dat zijn heel andere redenen dan jij insinueert: dat hij wegbleef omdat hij gebashed werd. Want dat is gewoon niet zo.
Ik ga niet in een kring hoor? Dat doet de rest. Ik geef een onderwerp jullie vragen tot het eindeloze aan toe trouwens hetzelfde met min of meer hetzelfde.... tja hoevaak ben ik erop in gegaan dan? Niet echt heel veel...?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:36 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gast, stop eens met steeds in hetzelfde kringetje rond te blijven draaien. Je hebt je verhaal zoals het tot dusverre is gebeurd kunnen doen, en de consensus is dat je een ontzettend domme actie hebt uitgehaald en hulp moet zoeken. Wat je justitieel te wachten staat, en wat je kunt doen aan je alcoholprobleem is je al tientallen keren verteld. Hier en in KLB. Dat jij die reacties vooral ziet als afzeiken omdat ze niet meegaan in je grote "het was maar een krasje en de buurman is een kampbeul, dus eigenlijk is er niets aan de hand"-show is onderdeel van jouw gemankeerde perceptie, en ligt niet aan de betreffende users.
Zolang je dat niet inziet lijken verdere topics me volstrekt zinloos, iig tot je over een paar maanden verder in het traject van justitie en CBR zit.
We houden erover op. Klaar ermeequote:Op donderdag 27 februari 2020 10:39 schreef Nizno het volgende:
oke nu kom ik even op voor de R&P mods en verzoek iedereen vriendelijk om dit topic te laten voor wat het is.
Namelijk het feedbacktopic van R&P
Krijg wel een pop up van de quote, maar een zelfde als wanneer het topic vol of anders gesloten is. Vandaar dat ik dacht dat ie dicht was. Kun jij 'm kicken als jij wel een reageerveld krijgt?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:37 schreef vannelle het volgende:
Als je iemand in dat topic wil quoten krijg je wél een reageerveld.
Excuus, het werkt toch nét even iets anders dan ik dacht.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:55 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Krijg wel een pop up van de quote, maar een zelfde als wanneer het topic vol of anders gesloten is. Vandaar dat ik dacht dat ie dicht was. Kun jij 'm kicken als jij wel een reageerveld krijgt?
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen waarom het hier niet lukte. Lief dat je het probeerde, dank je welquote:Op dinsdag 3 maart 2020 16:20 schreef vannelle het volgende:
[..]
Excuus, het werkt toch nét even iets anders dan ik dacht.
Pop-up komt er idd wel maar het plaatsen kan niet door het ontbreken van een knopje.
Weird, werkte eerder altijd wél.
Sorry erg ziek. Probeer nu eens.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:15 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Gelukkig, ik begon al aan mezelf te twijfelen waarom het hier niet lukte. Lief dat je het probeerde, dank je wel
Dat hoop ik niet nee. Heb wel de GGD gebeld maar das een wassen neus want 'bent u in de gebieden geweest'? Nee. 'ok, heeft u contact gehad met iemand die....' ja, dat weet ik toch niet joh. Ik ben zaterdag wezen uit eten, als daar iemand was die besmet was kan alsnog de lul zijn. 'ja nee u hoeft.niet getest te worden'. Nou, ik ben vanaf zondag nergens meer geweest en indien het aan het eind van de week niet op zn minst beter gaat wil ik per de getest worden.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:19 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
GeluktBeterschap en geen CoronaGuy worden hč
Zal vast niks zijn. Genoeg normale griepjes die rond gaanquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee. Heb wel de GGD gebeld maar das een wassen neus want 'bent u in de gebieden geweest'? Nee. 'ok, heeft u contact gehad met iemand die....' ja, dat weet ik toch niet joh. Ik ben zaterdag wezen uit eten, als daar iemand was die besmet was kan alsnog de lul zijn. 'ja nee u hoeft.niet getest te worden'. Nou, ik ben vanaf zondag nergens meer geweest en indien het aan het eind van de week niet op zn minst beter gaat wil ik per de getest worden.
Maar goed. Offtopic.
incubatietijd voor corona is een dag of 7.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet nee. Heb wel de GGD gebeld maar das een wassen neus want 'bent u in de gebieden geweest'? Nee. 'ok, heeft u contact gehad met iemand die....' ja, dat weet ik toch niet joh. Ik ben zaterdag wezen uit eten, als daar iemand was die besmet was kan alsnog de lul zijn. 'ja nee u hoeft.niet getest te worden'. Nou, ik ben vanaf zondag nergens meer geweest en indien het aan het eind van de week niet op zn minst beter gaat wil ik per de getest worden.
Maar goed. Offtopic.
Zeer zeker.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:19 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan Mijn R&P topic die gesloten is worden verplaatst naar ONZ?
Ok. Wat jij wil.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:45 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké ik stop. Dat was mijn allerlaatste ... op FOK!
Oh, het ging over een bepaald onderwerp. Ik dacht dat je ging stoppen met posten. Dan heb ik je verkeerd begrepen.quote:
Als het daar toch stiekem over gaat gaat ie alsnog dicht. We weten beiden dat het geen toeval is dat je dat 2e topic direct opent na het sluiten van je vorige topic.quote:
Nee hoor, ik worstel echt met deze gevoelensquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het daar toch stiekem over gaat gaat ie alsnog dicht. We weten beiden dat het geen toeval is dat je dat 2e topic direct opent na het sluiten van je vorige topic.
Ik geloof zonder meer dat je met die gevoelens worstelt, daar twijfel ik geen seconde aan, maar die gevoelens zijn wel gericht op 1 persoon de laatste tijd, je hebt daar meerdere topics over gehad, die allemaal gesloten zijn, dus je weet dat dat niet op prijs wordt gesteld als je daar dan weer over begint.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:02 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee hoor, ik worstel echt met deze gevoelens
Mijn huidige topic is mijn allerlaatste topic. Ik zweer het.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik geloof zonder meer dat je met die gevoelens worstelt, daar twijfel ik geen seconde aan, maar die gevoelens zijn wel gericht op 1 persoon de laatste tijd, je hebt daar meerdere topics over gehad, die allemaal gesloten zijn, dus je weet dat dat niet op prijs wordt gesteld als je daar dan weer over begint.
Dat je nu vervolgens een 2e topic over exact hetzelfde onderwerp opent nadat het 1e dicht is gegaan met als verschil dat je een specifieke naam weg laat is geen toeval natuurlijk.
Ik snap prima dat je het moeilijk hebt, en dat vind ik heel vervelend voor je, maar dat soort topics moet je echt achterwege laten. Ik wil je niet aan moeten melden voor een ban, maar elke keer dat je zoiets doet wordt het moeilijker om dat niet te doen. Ik probeer met je mee te denken, K_W, of dat voor jou zo lijkt of niet, maar het is wel zo, want ik wil je niet je uitlaatklep weg nemen, maar dan moet je me wel helpen jou te helpen.
Ok, ik geef je een kans.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:22 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is mijn topic meteen een vrouwenbash topic? Ik wou juist praten over waarom vrouwenhaat slecht is.
Topic lijkt toch rijp voor een slotje, denk ik. TS wil helemaal nergens over praten, alleen maar letters uit zijn toetsenbord rammen omdat hij zich verveeltquote:
Ja topic is dicht. Die fout maak ik in de toekomst niet meer.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Topic lijkt toch rijp voor een slotje, denk ik. TS wil helemaal nergens over praten, alleen maar letters uit zijn toetsenbord rammen omdat hij zich verveelt
Ja, het is goed met je KW. Ik geef je het voordeel van de twijfel niet meer. Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me. Die 2e keer komt niet.quote:Op woensdag 1 april 2020 22:48 schreef Keep_Walking het volgende:
Mijn excuses voor het trillen, ik zit nog steeds in een kliniek en het is gewoon saai hier. Sorry en ik zal het niet meer doen
Niet liegen. Die post ķs aangepast, samen met nog een post waarin ze ook zoiets deed. Ik wuif het dus niet weg én ik stimuleer het ook niet. Van de andere kant is het zo dat je alles aangepast wilde zien wat jou niet zinde, want alle overige TR's die je geplaatst hebt waren op posts waar niets mis mee was, buiten dat het een mening was die jou niet zo goed uitkwam.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:
R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?
Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.
Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
Ik ga even heel direct op z'n Rotterdams op je reageren, gezien je pedante toontje.quote:Op dinsdag 7 april 2020 14:02 schreef Generationalpha het volgende:
Ik ben bijzonder ontevreden over de manier van modden van Coolguy in het volgende topic:
R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?
Vanaf begin af aan aangegeven dat ik geen trek heb in over mezelf praten maar uitgerekend de mod zoekt voortdurend de persoonlijke confrontatie. Persoonlijke aanvallen van user Seven (hier bijvoorbeeld: Vroeger.. toen ik zelf nog ten prooi viel aan mensen zoals de TS, die emotionele manipulatie nodig hebben om mensen aan zich te binden.) worden weggewoven en zelfs gestimuleerd.
Graag zie ik dit topic óf gesloten worden (het is tenslotte mijn topic) óf opgeschoond.
Ik wilde juist inderdaad graag dat er even een andere mod naar zou kijken. Maar goed, prima dat je jouw versie op het verhaal ook geeft.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:06 schreef CoolGuy het volgende:
Maar, laten we @:Ifrane taggen, die mod R&P nl ook, wellicht heeft hij een andere mening, en dan hoor ik dat heel graag.
Heb je voor mij de policy?quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:12 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik ga even heel direct op z'n Rotterdams op je reageren, gezien je pedante toontje.
Ten eerste is het topic niet jouw eigendom. Je maakt een onderwerp bespreekbaar, dus je kinderachtige "het is mijn topic dus het moet op mijn manier gaan miemiemiemie" kan je alvast voor je houden.
Ten tweede zijn wij jouw persoonlijke slaafjes niet die jouw tyfuszooi gaan opruimen waar jij zelf verantwoordelijk voor bent en zelf uitlokt. Vooral met je neerbuigende gebiedende wijs die je richting ons in je TR's plaatst. We hebben betere dingen te doen dan op jou te gaan babysitten. Staat een reactie niet je aan? Huil het alsjeblieft lekker in je eentje uit en ga door met je leven. Als het policy overschrijdend is mag je het TR'en (met een normale toon).
Ten derde alles wat @:Coolguy zegt.
Net als dat er in dat zelfde topic weer andere users zijn die kritiek uiten op jouw manier van reageren, maar dat negeer je even. Toen mocht het topic ineens dicht want 'daar had je geen zin in'. Nee, daar had je geen zin in omdat het meningen zijn die jou niet zinnen, maar dat is geen reden om het topic dan maar dicht te gooien. Dat is nou exact wat een forum is.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Heb je voor mij de policy?Wat betreft het pedante toontje: Ik post vaak in VBL en ben de opschoonpolicy die daar wordt gebruikt gewend. Daar worden vaak complete pagina's in 1 klap verwijderd. Zou het dan ook prima vinden als mijn eigen reacties op de aanstichter, user Seven verwijderd werden. Maar vond het nu het topic niet ten goede komen en dan vraag ik me af waarom er niet wat scherper opgetreden wordt.
Daarnaast storend dat je zegt dat ik het zelf uitlok. Zeker als ook andere users in dat topic kritiek uiten op de desbetreffende mod.
Alsjeblieft: https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.htmlquote:
R&P is geen VBL. Qua onderwerpen, userbase, moderatie, alles.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
: Ik post vaak in VBL en ben de opschoonpolicy die daar wordt gebruikt gewend. Daar worden vaak complete pagina's in 1 klap verwijderd.
Zie uitleg @CoolGuyquote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
Zou het dan ook prima vinden als mijn eigen reacties op de aanstichter, user Seven verwijderd werden. Maar vond het nu het topic niet ten goede komen en dan vraag ik me af waarom er niet wat scherper opgetreden wordt.
Dat is hoe ik jouw topic heb geinterpreteerd. Als je nou zonder enkele reden van alle kanten werd aangevallen en voor van alles werd uitgemaakt, dan had ik er heel anders ingestaan. Als je het topic zelf doorleest, snap je zelf wat ik bedoel. Ik ben het eens met hoe er gemodereerd is in je topic. Als je het niet snapt, dan adivseer ik je de post van @CoolGuy nogmaals door te lezen.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:17 schreef Generationalpha het volgende:
Daarnaast storend dat je zegt dat ik het zelf uitlok. Zeker als ook andere users in dat topic kritiek uiten op de desbetreffende mod.
Dat snap ik.quote:Op dinsdag 7 april 2020 15:24 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Alsjeblieft: https://frontpage.fok.nl/(...)date-28-10-2016.html
[..]
R&P is geen VBL. Qua onderwerpen, userbase, moderatie, alles.
Ik heb weinig zin meer in ruzie, want het topic loopt nu wel weer prima. Wel is het denk ik een aandachtspuntje voor @CoolGuy dat als iemand uitdrukkelijk in het begin van het topic aangeeft dat hij niet wil dat het topic om hem draait, het niet al te handig is om dan uitgerekend als mod de volle aandacht op TS te richten met persoonlijke vragen en conclusies. Dan krijg je namelijk precies dat resultaat dat ik al voorspelde.quote:Zie uitleg @:Coolguy
[..]
Dat is hoe ik jouw topic heb geinterpreteerd. Als je nou zonder enkele reden van alle kanten werd aangevallen en voor van alles werd uitgemaakt, dan had ik er heel anders ingestaan. Als je het topic zelf doorleest, snap je zelf wat ik bedoel. Ik ben het eens met hoe er gemodereerd is in je topic. Als je het niet snapt, dan adivseer ik je de post van @:Coolguy nogmaals door te lezen.
Doe dit nou niet, je verstierd letterlijk een topic op deze manier.quote:Op donderdag 9 april 2020 09:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dan mag ze nog altijd gewoon hier iets komen vragen he.
Ik snap je denk ik niet? Wat is je doel/achterliggende gedachte van die post dan? Misschien is het er een die ik even niet ziequote:Op donderdag 9 april 2020 10:01 schreef ludovico het volgende:
[..]
Doe dit nou niet, je verstierd letterlijk een topic op deze manier.
Je comment zuigt. Je insinueert dat ik vind dat ze niks mag zeggen ofzo. Als ik mezelf dan ga verdedigen wat je eigenlijk oproept dan ontspoort het topic.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:03 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik snap je denk ik niet? Wat is je doel/achterliggende gedachte van die post dan? Misschien is het er een die ik even niet zie
Dat zij er mee moet leven en bedenken wat ze nodig heeft ben ik het helemaal mee eens. Maar als je daar dan bij zegt dat onze interpretatie er niet toe doet, dan kun je net zo goed R&P en een hoop andere subfora gewoon opdoeken, want uiteindelijk doet geen enkele interpretatie ertoe want op het moment dat zij haar browser dicht klikt moet zij iets doen, of niet, dus zo bekeken heeft het hele topic geen zin en het hele forum niet for that matter.quote:Op donderdag 9 april 2020 10:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je comment zuigt. Je insinueert dat ik vind dat ze niks mag zeggen ofzo. Als ik mezelf dan ga verdedigen wat je eigenlijk oproept dan ontspoort het topic.
Ik vind je comment gewoon kut, hij is misplaatst. Leg jij anders uit waarom jij denkt dat ik insinueer dat zij niet haar vragen mag stellen?
Ik vind mijn comment vrij duidelijk daar hoor, ze moet er zelf mee leven en bedenken wat ze nodig heeft. Hoe wij iets interpreteren doet er niet toe. Volgens mij kun je dat ook gewoon lezen.
Ja, dat liedje ken ik inmiddels. Ik heb je de vorige keer gewaarschuwd en nu heb je dus het nadeel van de twijfel. Dat verplaatst willen hebben van je topic heb je ok al een paar keer gedaan. Als je het in WGR wil hebben open je daar maar een nieuw topic.quote:Op donderdag 9 april 2020 21:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Kan mijn topic verschoven worden naar WGR anders? Het is een legitieme topic.
Ja, dat is heel vervelend voor je, en dat bedoel ik oprecht, en ik zeg helemaal niet dat je een verkeerd persoon bent of wat dan ook, maar ik heb er een beetje moeite mee dat je een terugval hebt en zorgen om je moeder en je familie, maar dan wel een random topic openen over vrouwrn die hun ex man financieel uitkleden, en dan als dat topic dicht gaat want het terugkerende thema is (voor de zoveelste keer 'boos op vrouwen' dan kom je ineens hier mee.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:17 schreef Keep_Walking het volgende:
Oké.
Ik wil even voor de duidelijkheid zeggen dat ik geen slechte bedoelingen heb. Ik heb het gewoon heel zwaar deze tijden. Ik heb net een terugval gehad, en er is noodtoestand op Curaēao, waar de meerderheid van mijn familie woont, inclusief mijn moeder.
De reden staat er, we gaan hier niet over discussiėren. Zoek hulp.quote:Op donderdag 9 april 2020 22:39 schreef Keep_Walking het volgende:
Waarom is die noodtoestand topic dicht? Lijkt me een gepaste topic voor R&P. En het is ook echt.
Van jouw zinloze toevoegingen aan topics de laatste tijd waar de TS'en van die topics helemaal niets aan hebben.quote:
Niets aan hebben? De laatste tijd? Hou toch op. Het staat je gewoon niet aan. Dat is het probleem. Je kan het niet wegmodden omdat het niet in je straatje past. Dat noem je censuur.quote:Op zondag 12 april 2020 11:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Van jouw zinloze toevoegingen aan topics de laatste tijd waar de TS'en van die topics helemaal niets aan hebben.
Wat heeft TS er in hemelsnaam aan dat er 'alweer een topic is van een vrouw met een zwakke man' ? Wat gaat zij daar uit halen wat voor haar van toegevoegde waarde is? Niets. Reageer ontopic of reageer niet.quote:Op zondag 12 april 2020 11:53 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Niets aan hebben? De laatste tijd? Hou toch op. Het staat je gewoon niet aan. Dat is het probleem. Je kan het niet wegmodden omdat het niet in je straatje past. Dat noem je censuur.
1. Ze weet dat ze niet de enige isquote:Op zondag 12 april 2020 11:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat heeft TS er in hemelsnaam aan dat er 'alweer een topic is van een vrouw met een zwakke man' ? Wat gaat zij daar uit halen wat voor haar van toegevoegde waarde is? Niets. Reageer ontopic of reageer niet.
Nou, het is niet zo moeilijk, ik heb je dat in het eerdere topic dat ik gesloten heb al gezegd. Daarnaast heb je een topic in tru of bnw toch? Is dat niet voldoende?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |