Die lijst houden mensen nooit 50 nummers volquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Bedoelen ze niet stiekem dat dit op 1 staat in de begrafenissen-uitlok top 50?
Als ze dit draaien op mijn begrafenis mag het aan het eind met vuurwerk.quote:
Nou, nu wel dus. Plus, woordgrap enzo.quote:
Halverwege zoeken ze zelf een kist uitquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die lijst houden mensen nooit 50 nummers vol
Dat is die uit Ruinerw~ nee goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Mijn allerliefste moeder"
En je allerstomste moeder dan?
Misschien is hij opgevoed door een lesbisch stel, you never knowquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:19 schreef Dagoduck het volgende:
"Mijn allerliefste moeder"
En je allerstomste moeder dan?
Wat maakt mij dat nu uit? Ik ben er zelf toch niet bijquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Welk nummer moet bij jullie hoe dan ook op de begrafenis gedraaid worden?
Bij mij Myth van Beach House. Lekker melancholisch.
Marco Borsato - Als Alle Lichten Zijn Gedoofd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Dust In The Wind.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef Kopiko het volgende:
Woman in Chains aangetroffen in Ruinerwold
Dat hangt ervan af in hoeverre je gelooft in de onsterfelijkheid van de ziel enzo.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nu uit? Ik ben er zelf toch niet bij
On the Sea van Beach House misschien wel bij mijquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Roads - Portishead om iedereen te laten janken en daarna The Sy Was Pink (Holden Remix) - Nathan Fake, om bij leeglopen van de zaal Milk - van Moderat te pompenquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |