Eens. Nothing Really Matters was ook genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frozen! Nou ja gewoon dat hele Ray Of Light album.
Mensen zonder smaak is toch de juiste conclusie.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat voor soort mensen concluderen dat dit nummer een van hun 35 favorieten op de stemlijst moet zijn.
alleen de tekst vind je slecht?quote:
Ja, daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, toen was het kwaad al geschied. Ze werd door veel van haar eigen mensen toch uitgekotst en dat doet - zeker in de VS - diepe pijn. Denk ik.
Kan je hem helemaal meezingen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Slobeend het volgende:
Dit nummer heb ik indertijd zo vaak gehoord dat ie nog geregeld op onverwachte momenten in m’n hoofd zit.
Te hoog oorwurm gehalte.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wat vindt iedereen hier nu zo kut aan dan?
Uitgejouwd bij de Black Music Awards was ook wel een littekentje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Klopt, toen was het kwaad al geschied. Ze werd door veel van haar eigen mensen toch uitgekotst en dat doet - zeker in de VS - diepe pijn. Denk ik.
35 keer Bløf is ook zo saai.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
Ik vraag me oprecht af wat voor soort mensen concluderen dat dit nummer een van hun 35 favorieten op de stemlijst moet zijn.
Ja, Frozen natuurlijk ook. Die bliepjes die Orbit gebruikte zijn echt genieten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Frozen! Nou ja gewoon dat hele Ray Of Light album.
Omdat het een puzzeltekst op zielloze liftmuziek is.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dat nog net niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:43 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Kan je hem helemaal meezingen?
Swim kan ik ook iedereen aanraden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Nothing Really Matters was ook genot.
Nee maar die slaat echt nergens opquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
alleen de tekst vind je slecht?
Tekstueel slaat het anno 2019 nergens op. Het gaat over Jim uit idols en henk jan smits ( die dikke uit de jury)quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Wel mooi omschrevenquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:43 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Omdat het een puzzeltekst op zielloze liftmuziek is.
Hij kan gewoon niet timen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jezus zelfs bij de nr 1000 moet gijs door de zang heenpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |