Ik verlang terug naar de tijd dat het nog een rubbertegelmaatschappij wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:57 schreef Isorden het volgende:
"NPO Radio 2 heeft zijn excuses aangeboden" [...] Lange Tenen Maatschappij in optima forma
Waarom mag zo'n grap niet?quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/we(...)gn=socialsharing_web
Werkelijk belachelijk. Ik vond het één van de betere.
Hear hearquote:Op zaterdag 28 december 2019 12:59 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik verlang terug naar de tijd dat het nog een rubbertegelmaatschappij was
En 'een enkele doelgroep' is hier een gezin van 7 ofzo...quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef MTheBassman het volgende:
tja, niemands tere zieltjes mogen tegenwoordig gekwetst worden he. Geen ruimte meer voor grappen ten koste van een enkele doelgroep. Alleen maar serieusheid
Stuk beter dan de vorige iddquote:
Ja, echt he. Ik word er zo moe van onderhand.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef MTheBassman het volgende:
tja, niemands tere zieltjes mogen tegenwoordig gekwetst worden he. Geen ruimte meer voor grappen ten koste van een enkele doelgroep. Alleen maar serieusheid
Omdat actualiteit een big no no is.quote:
En SAAMHORIGHEID natuurlijk. Want iedereen is even leuk en vindt elkaar aardig!!!!!121quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef MTheBassman het volgende:
niemands tere zieltjes mogen tegenwoordig gekwetst worden [...] Alleen maar serieusheid
En er wordt in de Top 2000 natuurlijk net zoveel vrouwen gedraaid als mannen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:00 schreef Kopiko het volgende:
[..]
En SAAMHORIGHEID natuurlijk. Want iedereen is even leuk en vindt elkaar aardig!!!!!121
Kijk maar uit, volgend jaar komt er een quotumquote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
En er wordt in de Top 2000 natuurlijk net zoveel vrouwen gedraaid als mannen.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 13:01 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Is Alice de Woman in Chains?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |