Saxon?quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef MTheBassman het volgende:
HEAVY METAL THUNDERRRRRRRRRRRRRRRR
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
[youtu][/youtube]
Tell me why (I need another pet rock)
Tell me why (I got that Alf alarm clock)
Tell me why (I bid on Shatner's old toupee)
They had it on eBay![]()
Weird Al is sowiesoquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
They had it on eBay![]()
Ik vond dat maar een vage film.quote:
Ja dat moet dat wel geweest zijn. Ik was in ieder geval 11 en we zaten op de 'wiptribune' (de tribune waar de bak onderdoor schuift)quote:
Kyr, wie gaat de SB pakken?quote:
Rustig aan, Bassie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Dank allen voor de steun! Het is maar even afzien hoe deze dag verloopt.
Dit is toch een iets fijner liedje uit die film naar mijn bescheiden mening.quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Uh, ja, dat laatste is niet de bedoelingquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beter in gebed dan in bed. Denk ik.
Weird Al, absolute koningquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:41 schreef Isorden het volgende:
They had it on eBay![]()
Alleen maar liefde hierquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef MTheBassman het volgende:
Nooit gezienquote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vond dat maar een vage film.
Er mag VEEL en VEEL meer van BS erin. Paranoid vind ik niet eens zo'n goed nummer. War Pigs en Sabbath Bloody Sabbath erin svp! Doe dan ook gelijk maar ozzy met crazy train en mr. crowley erbij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 11:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Saxon?
Saxon zou ook wel in de lijst horen. Iron Maiden, Motörhead en Black Sabbath zitten er ook in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |